Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paris

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Paris

    Last edited by Grupello; 30 september 2016, 14:10.

  • #2
    Re: Paris

    Wat een sjiek heerschap : Bankier met de bus ? De titel ontgaat me maar wel goede opname als je deze nu even recht zet.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Paris

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Wat een sjiek heerschap : Bankier met de bus ? De titel ontgaat me maar wel goede opname als je deze nu even recht zet.
      Inderdaad, origineel rechtgezet en vervangen.

      Comment


      • #4
        Re: Paris

        Idd scheef. En ietwat weinig voetruimte tov overbodige hemelruimte. Anders wel een leuke spontane shot.

        Cheers,
        F.

        Comment


        • #5
          Re: Paris

          Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
          Idd scheef. En ietwat weinig voetruimte tov overbodige hemelruimte. Anders wel een leuke spontane shot.

          Cheers,
          F.
          De foto is wel rechtgezet t.o.v de eerst gepubliceerde foto....

          Comment


          • #6
            Re: Paris

            Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
            De foto is wel rechtgezet t.o.v de eerst gepubliceerde foto....
            Doordat het origineel werd weggehaald had 'k dat niet door. Maar de foto staat enkel recht aan de linkerzijde. Hoe meer naar rechts, hoe meer alles ook naar rechts helt, alhoewel dat niet echt veel is. Door dat ook de horizontale lijnen, vanwege het perspectief, naar rechts aflopen wordt het verticale scheve gevoel versterkt. Eigenlijk mag hij nog een halve graad naar links gekanteld worden, en dan staan de horizontalen ook quasi horizontaal. Jammer genoeg zal er dan nog minder voetruimte overblijven.

            Comment


            • #7
              Re: Paris

              Recht zetten (als je dat zou willen) kan zonder verlies in PS met de Free transform tool.
              Ik zou er niet te veel belang aan hechten ... en straatfoto kan wel wat hebben.
              Ik vind het een beetje spijtig dat het gelaat van de man wat flets over komt.
              Vriendelijke groet, laGrange
              http://lagrange.1x.com
              "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

              Comment

              Working...
              X