Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sarah

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Sarah

    nazomershootje


  • #2
    Re: Sarah

    Aparte compositie. Vraag mij af of het model en eventueel bijvoorbeeld de ouders dit op prijs stellen als ze dit groot willen inlijsten want dan verdwijnt er nog meer
    Verder ziet het er wel goed uit!

    Comment


    • #3
      Re: Sarah

      Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht
      Aparte compositie. Vraag mij af of het model en eventueel bijvoorbeeld de ouders dit op prijs stellen als ze dit groot willen inlijsten want dan verdwijnt er nog meer
      Verder ziet het er wel goed uit!
      Ik begrijp wat je bedoeld . versies voor inlijsten en web zijn niet altijd dezelfde. Op deze manier publiceren heeft deze uitsnede mijn voorkeur ( hij was iets ruimer "geschoten")

      Comment


      • #4
        Re: Sarah

        Ik vind deze moderne uitsnede niet zo geslaagd hier. Het hoofd en een deel van het lichaam afsnijden kan zeker, maar hier vind ik dat er teveel oninteressante ruimte rechts en onderaan is. Het voelt geforceerd aan als kijker om helemaal linksboven in de hoek te moeten kijken (daar zijn de ogen). Mocht het model groter in beeld zijn (ruimte onder en rechts weglaten), zou de compositie niet zo hard "aanwezig" zijn.
        http://kasper.photography & Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Sarah

          Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
          Ik vind deze moderne uitsnede niet zo geslaagd hier. Het hoofd en een deel van het lichaam afsnijden kan zeker, maar hier vind ik dat er teveel oninteressante ruimte rechts en onderaan is. Het voelt geforceerd aan als kijker om helemaal linksboven in de hoek te moeten kijken (daar zijn de ogen). Mocht het model groter in beeld zijn (ruimte onder en rechts weglaten), zou de compositie niet zo hard "aanwezig" zijn.
          ( persoonlijke smaak

          Comment


          • #6
            Re: Sarah

            Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht
            Vraag mij af of het model en eventueel bijvoorbeeld de ouders dit op prijs stellen als ze dit groot willen inlijsten want dan verdwijnt er nog meer
            QUE??!?

            Vind hem heel goed....mooi het zonnetje langs achter in de haren....sense of place door het strand.
            had em wel veel scherper willen zien.
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

            Comment


            • #7
              Re: Sarah

              Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
              QUE??!?

              Vind hem heel goed....mooi het zonnetje langs achter in de haren....sense of place door het strand.
              had em wel veel scherper willen zien.
              Wat betekent QUE??!? ???

              Comment


              • #8
                Re: Sarah

                Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht
                Wat betekent QUE??!? ???
                Ik denkt dat ie bedoelt: "wat bedoel je" ?

                Comment


                • #9
                  Re: Sarah

                  Zoals in de boekskes af plaatje

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sarah

                    Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
                    Ik denkt dat ie bedoelt: "wat bedoel je" ?
                    Weet ik nog niks

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sarah

                      Ik vind de photo van dit model veel mooier op jouw site (dat lijkt de posbank op de achtergrond ?).
                      Er staan een paar echt veel betere photos van deze reeks daar. Ik begrijp niet goed waarom je deze kiest ?
                      Nikon shooter - Samyang fan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sarah

                        Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk bericht
                        Ik vind de photo van dit model veel mooier op jouw site (dat lijkt de posbank op de achtergrond ?).
                        Er staan een paar echt veel betere photos van deze reeks daar. Ik begrijp niet goed waarom je deze kiest ?
                        Ach je moet er een the kiezen he, zelf vind ik het een van de betere, maar das smaak of course. Verder plaatst ik altijd bij voorkeur een foto op T forum waar wat over te discussieren valt

                        Comment

                        Working...
                        X