Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godrevy Lighthouse

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Godrevy Lighthouse

    Een zonsondergang zoals op de plaatjes zat er helaas niet in, dus dan maar het beste in z/w ervan gemaakt.
    Zo'n wolkenstraatje is tenslotte ook niet te versmaden.

    Godrevy Lighthouse.


    Bedankt voor de belangstelling.
    Last edited by Johan1956; 28 september 2016, 11:56.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Godrevy Lighthouse

    H E E L knap!
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Godrevy Lighthouse

      Foto genomen tijdens het verkennen van de locatie..blij dat we dat gedaan hebben, want de lucht was echt veel mooier hier dan later tijdens zonsondergang..
      Zeer knappe plaat met die lucht en de vuurtoren op een sterke plaats...Mooi omgezet ook..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Godrevy Lighthouse

        Schoon, op het op zijn Vlaams te zeggen
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: Godrevy Lighthouse

          Staat heel mooi in beeld
          Mocht voor mij misschien iets pittiger.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Godrevy Lighthouse

            Knap
            't is niet echt een onbewoond eiland maar toch bijna
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Godrevy Lighthouse

              Vooral die mooie wolken trekken mijn aandacht. Mag gerust nog wat contrastrijker voor mij.
              http://www.patricklemaire.photography/

              Comment


              • #8
                Re: Godrevy Lighthouse

                ik volg de vraag naar iets meer pit.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Godrevy Lighthouse

                  Bedankt voor het kijken en de reacties.
                  Jullie kennen me goed genoeg dat ik overal voor open sta en overal over na wil denken, maar deze keer ga ik niet mee ik jullie stelling dat er meer pit in moet.
                  Waarom ?
                  Er zijn er 2 die weten dat ik er al 3x zoveel pit in heb gestoken dan de werkelijkheid.
                  Jullie zetten mij aan het denken, maar nu is het mijn beurt.
                  Wat is belangrijker : De vuurtoren (die al klein is) of de lucht ?
                  Meer pit in de lucht, zal de aandacht van de vuurtoren afhalen. (in mijn optiek, nu al een beetje)
                  Dus beste vrienden : Een update zullen jullie zelf moeten maken.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Godrevy Lighthouse

                    Beetje dodge & burn op het eilandje en done
                    De vuurtoren wat eigenlijk het onderwerp is is zowiezo het belangrijkste vind ik.
                    Geen idee hoe het zit met de kwaliteit van je RAW file, maar als je de lucht niet helemaal interessant vind zou ik er een stuk afcroppe, of gewoon nog eens terug naar toe gaan en met iets meer mm's de foto hernemen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Godrevy Lighthouse

                      Schitterende opname Johan, wat mij betreft een toppertje hoor

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Godrevy Lighthouse

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        Bedankt voor het kijken en de reacties.
                        Jullie kennen me goed genoeg dat ik overal voor open sta en overal over na wil denken, maar deze keer ga ik niet mee ik jullie stelling dat er meer pit in moet.
                        Waarom ?
                        Er zijn er 2 die weten dat ik er al 3x zoveel pit in heb gestoken dan de werkelijkheid.
                        Jullie zetten mij aan het denken, maar nu is het mijn beurt.
                        Wat is belangrijker : De vuurtoren (die al klein is) of de lucht ?
                        Meer pit in de lucht, zal de aandacht van de vuurtoren afhalen. (in mijn optiek, nu al een beetje)
                        Dus beste vrienden : Een update zullen jullie zelf moeten maken.
                        Iedereen heeft het recht op een eigen mening, als het zo ok is voor jou, mij niet gelaten.
                        Zo blijf ik ook na dat pleidooi op mijn standpunt
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment

                        Working...
                        X