Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies gevraagd: verkoop PowerS. A70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies gevraagd: verkoop PowerS. A70

    Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een nieuw toestel (canon powershot S1 IS). Maar ik ben nog in het bezit van m'n oude toestel.

    Deze heb ik op 4 april 2003 (morgen 1 jaar en 5 maand oud) 432 euro betaald. Ik zou deze dus willen verkopen (en heb al geďnteresseerden, dus het is niet dat ik hem hier wil verkopen). Maar nu is m'n vraag: ik zou bij god niet weten wat ik ervoor zou durven vragen?

    Het toestel zelf heeft ruim 8000 foto's genomen en is in nog zéér goede staat. Er staan wat 'vuil vingers' op het scherm, maar krassen zal je er niet (of vrij weinig) op vinden. Op de bovenkant is een sticker wat afgesleten. Dit zijn de kleine gebreken.

    Alles wordt erbij geleverd zoals ik heb gekocht heb, enkel de batterijen worden niet meegeleverd (=> geheugenkaart 16MB, kabel voor op tv, usb-kabel voor over te laden, ...) en zelfs nog garantie.

    Zouden jullie mij dus wat advies kunnen geven ivm de prijs die ik eventueel kan vragen?

  • #2
    Re: Advies gevraagd: verkoop PowerS. A70

    Vraag 150 euro.............
    Maar beter gewoon houden als compactje voor omstandigheden waar je je duurdere S1 IS niet aan waagt.
    Je krijgt er niet voor wat ie eigenlijk nog waard is...

    Zo heb ik nog een 21/2 jaar oude A40 die ik voor mijn werk nog regelmatig gebruik......

    Comment


    • #3
      Re: Advies gevraagd: verkoop PowerS. A70

      hou hem meer bij als rezerve toestel
      Heb ook een A70 voor noodgeval en ik heb hem nieuw gekocht aan 280 euro.
      Anders ga je er spijt van krijgen.
      Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
      Hier op dit forum.

      Comment

      Working...
      X