Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rising Tide Theatre

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rising Tide Theatre

    update:




    Nikon D7100 met Nikkor 18-70 f 3.5-4.5
    ISO 200 18 mm f 11 1 sec

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom!

    Raf.
    Last edited by muesli; 26 september 2016, 01:34.

  • #2
    Re: Rising Tide Theatre

    Dat je de waterlijn in een bocht je foto in laat vertrekken vind ik goed. Je hebt hier duidelijk naar het mooiste compo gezocht.
    Persoonlijk vind ik de foto niet echt boeiend en de uitgebrande lucht links bovenaan vind ik storend.
    De rest zit wel snor hoor en als je misschien een beetje geduld gehad tot de zon nog lager stond was je lucht ook mooier geweest.
    Maar had je wel de tijd om te wachten, dat is de vraag hé?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Rising Tide Theatre

      ik ga mee ivm met de lucht ,de rest vind ik wel mooi !

      Comment


      • #4
        Re: Rising Tide Theatre

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Dat je de waterlijn in een bocht je foto in laat vertrekken vind ik goed. Je hebt hier duidelijk naar het mooiste compo gezocht.
        Persoonlijk vind ik de foto niet echt boeiend en de uitgebrande lucht links bovenaan vind ik storend.
        De rest zit wel snor hoor en als je misschien een beetje geduld gehad tot de zon nog lager stond was je lucht ook mooier geweest.
        Maar had je wel de tijd om te wachten, dat is de vraag hé?
        Bedankt voor de commentaren LG en bopatje.
        Ik heb wat bijgewerkt met LR5 en een update geplaatst. Is wat kunstmatig misschien maar oogt wat beter denk
        ik? De uitgebrande lucht linksboven komt misschien door de lange sluitertijd (1 minuut)? De zon was reeds onder want ik kwam terug van het nemen van opnames van de zonsondergang over de vuurtoren. Maar in deze zuivere oceaanlucht blijft er lang nog klaarte hangen en bij die lange sluitertijd geeft dat overbelichting. Benieuwd wat jullie van de update vinden.
        Raf.

        Comment


        • #5
          Re: Rising Tide Theatre

          Lijkt me vreemd dat deze foto een sluitertijd had van 1 minuut? Dan zou het water wel wat vlakker zijn en de wolken meer uitgesmeerd.


          Vond het origineel beter, als je de lucht wil fixen dan zal je ofwel een graduated filter moeten gebruiken of wat local brushes. Nu lijkt het alsof je de exposure en highlights in de hele foto hebt aangepast en dat was misschien niet nodig. Wel een leuke foto om mee te spelen in LR denk ik, er zit nog aardig wat kleur in om een nog iets meer dramatisch effect te creeren.

          Comment


          • #6
            Re: Rising Tide Theatre

            Zeker een mooie bocht als inleiding. Goed gedaan.
            De update lijkt inderdaad uitgeblust.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Rising Tide Theatre

              Mooie compo, en knappe avondkleuren..
              Origineel vind ik ook net wat beter..Gezien je daar woont zou ik toch veel meer rond deze tijdstippen proberen te fotograferen..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Rising Tide Theatre

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Mooie compo, en knappe avondkleuren..
                Origineel vind ik ook net wat beter..Gezien je daar woont zou ik toch veel meer rond deze tijdstippen proberen te fotograferen..
                Thanks! Maar ik ben daar alleen in de zomermaanden (begin juni tot eind september). Volgend jaar eens opnieuw enkele opnames maken.

                RAF.

                Comment


                • #9
                  Re: Rising Tide Theatre

                  Knappe opname en hik hou wel van de dramatiek in de update

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment

                  Working...
                  X