Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

XDRIVE VP3310

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • XDRIVE VP3310

    vandaag toegestuurd gekregen van

    op drie dagen hier van australie nu nog opladen en start

  • #2
    Re: XDRIVE VP3310

    Ik heb er zo ook een sinds een paar dagen en de hardware ziet er goed uit maar de bijgeleverde software (om schijf te formatteren onder WinXP) is benedenmaats, echt amateuristisch. Ook de handleiding lijkt niet echt aangepast aan de nieuwe versie.

    Maar het toestel doet wel wat het moet doen...

    mvg
    Bert
    mvg
    Bert

    Comment


    • #3
      Re: XDRIVE VP3310

      Ben benieuwd naar je ervaringen, wil er binnenkort misschien ook een bestellen.

      Maar ik twijfel ook over de CompactDrive PD7X, deze is bij een ander Australisch bedrijf te verkrijgen. Het voordeel van deze is dat hij de compact flash kaarten razend snel uitleest. Zo te lezen is het gewoon de snelste. Zie http://www.jaldigital.com.au/catalog...2dc4d22dc67b46
      Nadeel kan zijn dat ie geen mp3 afspeeld, maar daar heb ik persoonlijk geen problemen mee. Wie heeft hier al ervaring mee?

      Gr Peter
      Canonvijfdeemarkdrie

      Comment


      • #4
        Re: XDRIVE VP3310

        Waarom hebben jullie de schijf moeten formatteren.
        Ik heb mijn toestel bij geheugenkaart gekocht en aangesloten op mijn pc (windows xp). Geen enkel probleem werkte direkt.
        Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
        Konica Minolta Dimage A2
        Lumix FX-30

        Comment


        • #5
          Re: XDRIVE VP3310

          Toch nog een vraagje ivm kopen via Australië.
          Hoe zit het met BTW en invoerrechten? Is de verzending via de douane gepasseerd?
          Ik heb er toch wel van schrik van.

          hesy.be
          BD0319BE

          Comment


          • #6
            Re: XDRIVE VP3310

            Ik had het toestel 'leeg' gekocht en er zelf een harde schijf ingestoken. In de handleiding staat dat je dan de schijf niet met WinXP mag formateren als ze groter is dan 32GB maar dat je bijgeleverde software moet gebruiken. En die is echt erbarmelijk... De manual zegt dat je de instructies op het scherm moet volgen maar daar staat geen enkele uitleg op!

            Maar de VP3310 op zich is goed, er zit nu een grote harddisk in en de kaartlezer is even snel als mijn vorige kaartlezer. Maar dat is natuurlijk relatief! 1GB mp3 files op de schijf zetten duurt toch meer dan een uur...

            mvg
            Bert
            mvg
            Bert

            Comment


            • #7
              Re: XDRIVE VP3310

              1.00 AUD
              Australia Dollars = 0.573727 EUR
              Euro
              heb de mijne een met 40gig en 5400rpm daar besteld en er 340 australische dollars voor betaald op het invoerformulier van dhl staat er maar 75 $ op dus douanetaxen?? ik wacht op mijn uitreksels voor het juiste bedrag te weten

              Comment


              • #8
                Re: XDRIVE VP3310

                Ik heb nu een paar keer wat besteld, maar ik heb tot nu toe nog geen douane kosten, belasting of wat dan ook moeten betalen. Misschien geluk, of de Nederlandse douane is makkelijk, of.... heeft het te druk met andere zaken.

                Peter
                Canonvijfdeemarkdrie

                Comment


                • #9
                  Re: XDRIVE VP3310

                  Oorspronkelijk geplaatst door rikketik
                  1.00 AUD
                  Australia Dollars = 0.573727 EUR
                  Euro
                  heb de mijne een met 40gig en 5400rpm daar besteld en er 340 australische dollars voor betaald op het invoerformulier van dhl staat er maar 75 $ op dus douanetaxen?? ik wacht op mijn uitreksels voor het juiste bedrag te weten
                  Vasa zet een laag bedrag op het invoerformulier om de importtaxen zo laag mogelijk te houden. Je kunt je wel nog aan een rekening van DHL verwachten...
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: XDRIVE VP3310

                    denk het niet daar dhl al 25$ special rate heeft aangerekend

                    Comment


                    • #11
                      Re: XDRIVE VP3310

                      Er bestaat een analoge regeling in België: als de waarde van de zending onder een bepaald niveau blijft en er staat op dat het een geschenk is, dan moet je geen BTW of invoertaks betalen.

                      Er is echter een grote MAAR aan die truuk. De waarde die de leverancier op het invoerformulier zet, is ook de waarde die je krijgt van DHL als de zending verloren gaat. Hopelijk overkomt het niemand maar een collega van mij heeft het al meegemaakt dat zijn pakketje 'verdween'... Gelukkig voor hem was het daar wel goed aangegeven en kreeg hij een nieuw toestel.

                      mvg
                      Bert

                      BTW ik heb hetzelfde gekocht voor $US 206 (maar ik moest de schijf er wel zelf nog insteken en het ginds zelf gaan ophalen).
                      mvg
                      Bert

                      Comment


                      • #12
                        Re: XDRIVE VP3310

                        heb toch nog een afrekening van dhl gekregen 14,60€ maar ja
                        toch nog steeds goedkoper dan in belgie

                        Comment


                        • #13
                          Re: XDRIVE VP3310

                          Ja rekenen is ook een kunst. De going prijs is in Belgie onder de 200 Euro inclusief btw.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #14
                            Re: XDRIVE VP3310

                            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                            Ja rekenen is ook een kunst. De going prijs is in Belgie onder de 200 Euro inclusief btw.
                            Kan je een kleine hint geven waar ? Want zo goedkoop heb ik die nog niet zien liggen, toch zeker niet voor een 5400rpm.

                            C3K

                            Comment


                            • #15
                              Re: XDRIVE VP3310

                              Oorspronkelijk geplaatst door muylaerb
                              Ik had het toestel 'leeg' gekocht en er zelf een harde schijf ingestoken. In de handleiding staat dat je dan de schijf niet met WinXP mag formateren als ze groter is dan 32GB maar dat je bijgeleverde software moet gebruiken. En die is echt erbarmelijk... De manual zegt dat je de instructies op het scherm moet volgen maar daar staat geen enkele uitleg op!

                              Maar de VP3310 op zich is goed, er zit nu een grote harddisk in en de kaartlezer is even snel als mijn vorige kaartlezer. Maar dat is natuurlijk relatief! 1GB mp3 files op de schijf zetten duurt toch meer dan een uur...

                              mvg
                              Bert
                              1 giga op meer dan een uur, daar is toch echt niet mee te werken. Hoe moet je dan ooit een compactflash copiëren via de ingebouwde batterij ?

                              Comment

                              Working...
                              X