Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Etenstijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Etenstijd


    Fujifilm X-T1 / XF90mm f2 / ISO400 / f3.2 / 1/250s

    Eén van de eerste foto's met de XF90mm van ons dochtertje tijdens haar middagmaal.
    Fujifilm X-T1 / XF18-55 f2.8-4 / XF35 f2 / XF90 f2
    500px

  • #2
    Re: Etenstijd

    Leuk

    Licht staat verkeerd en had van links moeten komen want daar gaat het immers om.
    Of het model draait verkeerd. Kan ook natuurlijk

    Comment


    • #3
      Re: Etenstijd

      Als je een beginner bent is dit niet slecht gedaan. Je hebt interessant licht, je hebt ruimte gelaten in de kijkrichting, je zit op ooghoogte, maar iemand met open mond fotograferen, zelfs een peuter, terwijl er nog een brok voedsel in verdwijnt en de helft naast de mond beland is. Leuk voor de papa denk ik dan maar of voor in het familiealbum, maar ik zie dan toch liever andere foto's op een forum verschijnen, al besef ik dat andere papa's, mama's, oma's en wie weet ik nog allemaal me misschien zullen tegenspreken.

      Comment


      • #4
        Re: Etenstijd

        Alvast bedankt voor de reacties. Leonide, ik ben nog niet zo heel lang bezig met fotografie. Twee jaar geleden ben ik begonnen met een opleiding in avondonderwijs, maar daar ben ik na anderhalf jaar mee gestopt. Hoofdzakelijk omdat er (te) weinig kritiek gegeven werd en het blijft toch de bedoeling om iets bij te leren, niet waar? Ik hoop hier dus nog meer zulke tips te krijgen om mijn opnames te verbeteren.

        Ik heb nog een aantal foto's in deze reeks met gesloten mond, maar de blik op deze sprong er voor mij uit. Aangezien het model nog maar net zelfstandig leert eten, gebeurt het al eens dat er meer naast de mond gaat dan er in . Dat is dus bij alle foto's in de reeks wel het geval.
        Fujifilm X-T1 / XF18-55 f2.8-4 / XF35 f2 / XF90 f2
        500px

        Comment


        • #5
          Re: Etenstijd

          Ik vind het licht absoluut niet goed zo vanop de flank en dan nog laag ook.

          Comment


          • #6
            Re: Etenstijd

            Het is nochtans natuurlijk licht door een raam van vloer tot plafond. Als je tips hebt over hoe ik dat kan verbeteren, hoor ik het graag.
            Fujifilm X-T1 / XF18-55 f2.8-4 / XF35 f2 / XF90 f2
            500px

            Comment

            Working...
            X