Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de eenzame eik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] de eenzame eik

    Aangetast door weer en tijd staat ze solitair in het landschap dat nog steeds door haar aanzicht beheerst wordt.

    ietwat duisterder dan mijn normale werk... Komt omdat gisteren onze kat van 16 (Aurora) overleden is...
    https://www.naturephotoportal.com/

  • #2
    Re: de eenzame eik

    Sterkte met het verlies van je kat...Vind het wel meevallen met het duistere in deze foto..Oogt vrij natuurlijk gezien de lichtomstandigheden...Vind hem mooi..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: de eenzame eik

      Ik vind deze heel knap. Je proeft de koude ochtend.

      Comment


      • #4
        Re: de eenzame eik

        Je gevoelen komen mooi tot uiting met deze plaat.
        Fotografisch gezien komt de scheiding tussen licht en donker, waardoor de boom a.h.w. doorsneden wordt niet fijn over, m.i.
        Symbolisch gezien; Veel donker, maar.......... aan elke donkere periode komt een eind.
        Als je het zo bedoelt en/of gevoeld hebt , vind ik dat knap. Achter de stippeltjes wil ik je zeker meegeven.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: de eenzame eik

          een huisdier verliezen is ook erg ,zeker omdat de liefde van een dier eerlijk is ,sterkte !
          je foto vind ik heel mooi ook de toning vind ik knap ,vooral mooi met die heide in de voorgrond

          Comment


          • #6
            Re: de eenzame eik

            oej, een huisdier verliezen is niet fijn. sterkte.


            de foto vind ik heerlijk, al is er wel iets te zeggen voor de opmerking van Johan over de horizon die dwars door de boom loopt. Maar ja, dat is nu eenmaal landschapsfotografie, je hebt een aantal dingen niet in de hand.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: de eenzame eik

              Een passend beeld bij je verlies, doet stilstaan en nadenken. Fijne sfeer die op de juiste moment is gefotografeerd

              Comment


              • #8
                Re: de eenzame eik

                Misschien wat laat maar in ieder geval veel sterkte met het verlies
                Vind dit een hele mooie opname met een ietwat duistere sfeer en toning, knap gedaan

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X