Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron of Sigma op Nikon D3300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron of Sigma op Nikon D3300

    Heeft er iemand ervaring met de,Tamron lenzen of Sigma lenzen op een Nikon Camera .

    Ik ben nog vrijwel leek op dit gebied en kocht gisteren een D3300 met de standaard lens .

    Daarom kijk ik voorzichtig uit naar een lens met een algemener bereik .

    Ik bedoel dus niet de standaard zomlens 50-200 of dergelijk maar eerder een 28-105 of iets in die aard .

    Ik zag enkele aanbiedingen maar van Tamron lenzen , vandaar mijn vraag .

    Ik ben uit de regio Kortrijk en kom regelmatig aan de Belgische kust .

    Alle info is zeer welkom , iemand een koopje van een lens is ook welkom '

    Iemand een handboek van een D3300 graag seintje .

    Met vriendelijke groeten , Oroir -Derijcke

  • #2
    Re: Tamron of Sigma op Nikon D3300

    Als je het budgetvriendelijk wil houden en geen belang hecht aan groothoek zou ik eens uitkijken naar een tweede hands Tamron 28-75 f2.8 dan heb je direct voor niet veel geld een lichtsterke lens.
    Voor de D3300 heb je er wel eentje nodig met ingebouwde scherpstel motor. Ik heb ze vroeger ook nog gebruikt en was er heel tevreden over.

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Tamron of Sigma op Nikon D3300

      Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
      Als je het budgetvriendelijk wil houden en geen belang hecht aan groothoek zou ik eens uitkijken naar een tweede hands Tamron 28-75 f2.8 dan heb je direct voor niet veel geld een lichtsterke lens.
      Voor de D3300 heb je er wel eentje nodig met ingebouwde scherpstel motor. Ik heb ze vroeger ook nog gebruikt en was er heel tevreden over.

      Mvg Yves.