Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst is begonnen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Herfst is begonnen.


    grt,bouk.
    Last edited by bouk; 22 september 2016, 12:48.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

  • #2
    Re: Herfst is begonnen.

    Straks begin ik aan m'n monitor te twijfelen maar er worden vandaag precies veel donkere foto's geplaatst. Ook al is het in herfst thema ik denk dat deze beter werkt als je de exposure omhoog gooit, alles komt dan mooier uit en het gaat weinig afdoen aan het thema.

    Anders wel een leuke compositie, het mist enkel nog een onderwerp om echt interessant te worden.

    Comment


    • #3
      Re: Herfst is begonnen.

      Mooie diepte gecreëerd Bouk, hier bij ons zijn er zulke kleuren nog niet te zien
      Opname mocht inderdaad wat meer pit hebben, doch aan de lucht te zien was het een overtrokken dag, dus realistisch

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Herfst is begonnen.

        Mooi lijnenspel, waardoor je goed meegenomen wordt naar de verte.
        Ik vind de kleuren toch ook een beetje mat, als ik eerlijk mag zijn.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Herfst is begonnen.

          ja bouk er schort iets aan de kleuren ,lijkt of er geen leven in zit ,al vind ik het toch een mooie plaat vooral door de drijvende blaadjes op het water ,mooie compo
          Last edited by bopatje; 23 september 2016, 21:42.

          Comment


          • #6
            Re: Herfst is begonnen.

            Herfst lijkt vroeg te zijn dit jaar...Volg betreft ietsjes meer punch, maar buiten dat wel zeer mooie compo...Veel diepte!!
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Herfst is begonnen.

              Proficiat, de herfst heeft zich wel heel vroeg in gang gezet.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Herfst is begonnen.

                Ik vind het een mooie foto, maar mis dat sprankelende in de typische herfstkleuren
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Herfst is begonnen.

                  Mooie foto en kleuren...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Herfst is begonnen.

                    sprankelende hersftkleuren bij bewolkt weer is niet zo evident, vrees ik. Vooral de perspectieflijnen in de foto vallen me op, mooi gedaan.

                    Zelfs in de ardennen waren de bomen gisteren nog zo ver niet gezet, enkel een heel lichte toets van verkleuring voor het ogenblik.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Herfst is begonnen.

                      Ik dacht dat dit meer in oktober te zien is, kleurrijk en mooie diepte. Wel zeer sombere belichting

                      Comment


                      • #12
                        Re: Herfst is begonnen.

                        Ik vind dit een eerlijke foto van bij ons, aan het compo is niks mis maar met meer contrast krijg je meer leven in de brouwerij ondanks de grauwe lucht.
                        Lang geleden dat je hier nog eens gepost had bouk en dan nog een foto zonder een stralende wolkenhemel.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Herfst is begonnen.

                          Een begin van de herfst zonder opgefokte kleurtjes en een mooie compo.
                          Knap beeld dat met iets zonniger weer iets sprankelender zou geweest zijn
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment

                          Working...
                          X