Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue flow in black and white + up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Blue flow in black and white + up

    Tis te zeggen niet helemaal black and white maar nog meer een beetje kleur. De vorige post vond ik zelf een beetje te saai en de kleuren zaten niet helemaal goed zoals sommigen terecht opmerkten. Dan maar iets helemaal anders geprobeerd.

    Untitled by K.photo1, on Flickr

    update

    Last edited by K.photo; 23 september 2016, 07:07.
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Blue flow in black and white

    Is dezelfde locatie hé Kurt ?
    Persoonlijk zou ik er dan een zw-wt van maken zonder die color cast, maar da's kwestie van smaak

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Blue flow in black and white

      Zou zeker de moeite van het proberen zijn. Met deze kleurtoon is ook het torentje bijna opgegaan in het landschap.
      Dat was voor mij toch een punt waar ik uiteindelijk op uitkwam.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Blue flow in black and white

        als ik eerlijk mag zijn ik hou niet zo van het sepia achtig ,ik zou hier toch voor een normale mooie omzetting zorgen ,die foto is dat zeker waard ,mijn smaak hè

        Comment


        • #5
          Re: Blue flow in black and white

          Doe mij maar de de echte zwart-wit...Een mooie Kurt..De mooie lijnen in de compo pakken net wat beter uit dan in de kleurenversie hier..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Blue flow in black and white

            Voor mij ook klaar en duidelijk de zw/w- versie. Compositie is super. De vignette doet hier meer kwaad dan goed volgens mij. Detail in de rotsen linksboven verdwijnt hierdoor wat.
            http://www.patricklemaire.photography/

            Comment

            Working...
            X