Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tunnel in grey

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Oordeel] Tunnel in grey



    Plaatje genomen in koksijde, ergens eind juli. Lang geleden dat ik tijd heb kunnen maken voor fotografie, maar ik probeer het weer wat op te pikken.
    Ik heb het gevoel dat ik een beetje 'het zicht' verloren ben. Tips dus zeker welkom.
    "The bad news is time flies.The good news is you're the pilot" | "And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music." - Nietzsche

  • #2
    Re: Tunnel in grey

    Je bent zeker niet het zicht verloren. Ga hier asjeblieft mee door, want dit is verrukkelijke fotografie met prachtige tonen.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Tunnel in grey

      Heel goed maar ook heel jammer van dat storende logo.....zonde van de opname.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Tunnel in grey

        Wel, dank beiden.

        maar ook heel jammer van dat storende logo
        tja, maar ik heb het al verschillende keren meegemaakt dat er plaatjes gestolen worden. Niet dat dit logo een 'plaatjesdief' zal tegenhouden, maargoed, iets is beter dan niets...?
        Moest iemand een goed/ beter idee dat dit hebben voor een logo/watermerk (met url er wel in ;-)) dan hoor ik graag suggesties...
        "The bad news is time flies.The good news is you're the pilot" | "And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music." - Nietzsche

        Comment


        • #5
          Re: Tunnel in grey

          Oorspronkelijk geplaatst door Ligatio Bekijk bericht
          Wel, dank beiden.



          tja, maar ik heb het al verschillende keren meegemaakt dat er plaatjes gestolen worden. Niet dat dit logo een 'plaatjesdief' zal tegenhouden, maargoed, iets is beter dan niets...?
          Moest iemand een goed/ beter idee dat dit hebben voor een logo/watermerk (met url er wel in ;-)) dan hoor ik graag suggesties...

          Simpel, vraag hen naar het Raw/NEF bestand. Daarom neem je opnames altijd in raw en bewaar die als je foto's post ergens.. indien ze gebruikt worden heb jij het origineel in handen.
          Dan hebben ze geen poot om op te staan...

          Prachtige foto, mooie eenvoudige compositie maar volg Bouk wel met je logo..

          Comment


          • #6
            Re: Tunnel in grey

            Hoi Bert,

            het gaat er niet om dat mensen tegen mij gaan beweren dat zij de auteur zijn, wel dat ze foto's op andere websites plaatsen, eventueel vergezeld van (smerige) verzonnen teksten, waarin ze beweren of toch doen uitschijnen dat zij de fotograaf zijn. Dat ze dan geen raw bestand kunnen voorleggen interesseert het hele internet geen kl****...

            dank voor je compliment op de foto!

            had je tips om de 'eenvoudige compositie' hier interessanter te maken?
            "The bad news is time flies.The good news is you're the pilot" | "And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music." - Nietzsche

            Comment


            • #7
              Re: Tunnel in grey

              KNAP !
              grtn Thierry

              zet uw loge in zw w en transparant .

              Comment


              • #8
                Re: Tunnel in grey

                Prachtige foto en dito model! Wat misschien ook leuk zou zijn in deze setting: op het einde van de gang nog een man (schim of schaduw) die net het hoekje omloopt... Is maar een hersenspinsel hé.

                Groetjes Marchristan.

                Comment


                • #9
                  Re: Tunnel in grey

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ligatio Bekijk bericht
                  Hoi Bert,

                  het gaat er niet om dat mensen tegen mij gaan beweren dat zij de auteur zijn, wel dat ze foto's op andere websites plaatsen, eventueel vergezeld van (smerige) verzonnen teksten, waarin ze beweren of toch doen uitschijnen dat zij de fotograaf zijn. Dat ze dan geen raw bestand kunnen voorleggen interesseert het hele internet geen kl****...

                  dank voor je compliment op de foto!

                  had je tips om de 'eenvoudige compositie' hier interessanter te maken?
                  Daar gaat het hem net om.. dat kan ze net wat kosten.. en goed voor jou... alle kosten inbegrepen....

                  Ik zou qua compositie persoonlijk iets lager standpunt hebben genomen maar dat is dan ook persoonlijke voorkeur..

                  Heb je deze foto ook vanuit knie of op de grond positie gemaakt.. perspectieven geven soms heel veel..

                  Ik zie hier een prachtige foto... heb ze zelf niet genomen maar als ik dit doe zou ik alle hoeken proberen qua standpunt..

                  Ps. Als je je foto's online ergens terug ziet ben je goed bezig maar is niet oké. . Gebruik advocaat... het is je recht als eigenaar...

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tunnel in grey

                    Een tijdje geleden dat ik hier nog ben komen kijken.
                    Hier hou ik wel van, mooi gedaan, perfect gebruik gemaakt van het aanwezige licht.
                    Mooi mooi

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tunnel in grey

                      Heel mooie foto.
                      Sfeer, perspectief en spanning.
                      Proficiat,
                      Xavier
                      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                      Laat de commentaren maar komen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tunnel in grey

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bert Janssens Bekijk bericht
                        Daar gaat het hem net om.. dat kan ze net wat kosten.. en goed voor jou... alle kosten inbegrepen....

                        Ik zou qua compositie persoonlijk iets lager standpunt hebben genomen maar dat is dan ook persoonlijke voorkeur..

                        Heb je deze foto ook vanuit knie of op de grond positie gemaakt.. perspectieven geven soms heel veel..

                        Ik zie hier een prachtige foto... heb ze zelf niet genomen maar als ik dit doe zou ik alle hoeken proberen qua standpunt..

                        Ps. Als je je foto's online ergens terug ziet ben je goed bezig maar is niet oké. . Gebruik advocaat... het is je recht als eigenaar...

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
                        Al veel geld mee verdiend dan ? Hoeveel keren heb jij een schadevergoeding gekregen ? Hoeveel van die keren heb jij ook de kosten van jouw advocaat integraal betaald gekregen van de tegenpartij ?

                        Niet elke hobbyfotograaf heeft een vaste rechtsbijstand voor zo iets. Advocaten werken niet voor niks hoor. Laat staan als de foto op een buitenlandse website komt... Begin maar eens een chinese site de dagvaarden...

                        Even ontopic: prima foto ! De contouren (heup/benen) worden mooi geaccentueerd.
                        Nikon shooter - Samyang fan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tunnel in grey

                          Ik vinnum een hele doffe plaat !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tunnel in grey

                            Ziet er goed uit en mooi gebruik gemaakt van het licht

                            Comment

                            Working...
                            X