Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echovox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Echovox

    Ik hoor daar links en rechts klachten over, over niet gevraagde sms-jes die je veel geld kosten, hoe geraakt dat in je systeem en hoe geraak je daar vanaf (zelf nog niet voorgehad, maar iemand uit mijn naaste omgeving wel)?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Echovox

    Zoek in Google naar Echovox, en je hebt een paar uur interessante lectuur (vooral van mensen die niet van Echovox verlost geraken)

    Comment


    • #3
      Re: Echovox

      Ik heb al gelezen dat de providers dit oogluikend toelaten en er niks aan doen, dat moet je zelf ... dat is toch hetgeen wat ik het meest lees .
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Echovox

        Jaren geleden kreeg ik een sms met een vraag in, onmiddellijk gevolgd Door 2 sms 'en met fout geantwoord en probeer opnieuw.
        Kostprijs 4€ .
        Klacht ingediend bij de ombudsman telecommunicatie.
        Antwoord "wij mogen niets doen voor je klacht indient bij je provider"
        dus klacht ingediend bij de provider.
        Antwoord "wegens privacy kunnen en mogen we niets doen"
        Dus terug naar de ombudsman "klacht ingedient bij de provider, maar zoals jullie weten mag en kan mijn provider niets doen wegens privacy wetgeving, dus hopelijk kunnen jullie nu wel iets doen. "
        Antwoord " het nummer is afgesloten en we kunnen dus niet achterhalen van wie het nr was"
        Uiteindelijk heb ik het geld teruggekregen van mijn provider maar de dieven hebben hun geld ook. :-(
        Ook aangifte gedaan bij politie, maar omdat niemand anders dat doet gebeurt er niet veel mee.
        De agent was daar eerlijk in.


        verstuurd met het elektronische rekenwonder
        Last edited by mlap; 24 september 2016, 08:51.

        Comment

        Working...
        X