Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boom te Ardennen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Boom te Ardennen


    Lang geleden dat ik nog eens een eenzaam boompie hier geplaatst heb. Ben onlangs nog eens bij zonsopgang langsgegaan bij één van mijn lievelingen, dit is het resultaat.
    De wat vieze wolkenachtergrond tegen de horizon is volgens mij smog uit duitsland.




    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Boom te Ardennen

    Vooral het mooie zachte warme licht op de boom erg mooi Pieter..Fijn van compo ook..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Boom te Ardennen

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Vooral het mooie zachte warme licht op de boom erg mooi Pieter..Fijn van compo ook..
      Zoist.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Boom te Ardennen

        Eenvoudig maar goede compo met strelend licht wat eenvoud aangenaam maakt. Een bruine kleur aan de horizon wijst op luchtbevuiling soms heel goed waar te nemen aan de kust
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Boom te Ardennen

          Mooi licht op de boom, is er eentje om in alle vier de seizoenen vast te leggen en dan de 4 opnames in een kadertje te steken

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Boom te Ardennen

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Mooi licht op de boom, is er eentje om in alle vier de seizoenen vast te leggen en dan de 4 opnames in een kadertje te steken

            grts
            Sieg
            Hier ben ik het volledig mee eens, zou een mooie reeks zijn waarschijnlijk!
            Knap gedaan!

            Groetjes Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Boom te Ardennen

              heb al een aantal foto's van het boomstel, maar niet altijd vanuit dezelfde hoek. ben aan het werken aan een jaarreeksje, maar niet alleen van deze boom.

              hartelijk dank voor de fijne commentaren.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Boom te Ardennen

                lijkt mij een mooi vlaams landschapje ,knap gedaan ,zou hier ook overwegen om een 4 seizoenen van te maken ,die leent zich ervoor

                Comment


                • #9
                  Re: Boom te Ardennen

                  vlaams landschapje in dardennen, bopatje. Grondgebied Erezée...

                  Maar het is waar, uit die hoek zie je de zacht ronde glooiingen niet.

                  dank voor het kijken aan allen !
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment

                  Working...
                  X