Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godrevy + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Godrevy + update

    Eens een zwart/witje van de Engeland-reeks gemaakt.

    Godrevy.



    Update.


    Bedankt voor het kijken.
    Liefst op zwart.
    Last edited by Johan1956; 21 september 2016, 17:39. Reden: Update
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Godrevy

    Mooie, rustige plaat. Mooie omzetting
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Godrevy

      Mooie zachte opname Johan
      De onderste helft van de opname spreekt me meer aan dan de bovenste helft
      Ik vind het wat spijtig dat de vuurtoren wat teloor gaat tegen de achtergrond, misschien kan je nog iets meer structuur in de lucht/wolken steken

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Godrevy

        Serene en knappe opname Johan. De tip van Sieg volg ik wel en persoonlijk zou ik ook wat meer vignet gebruiken.
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Godrevy

          was ook mijn eerste gedacht, de vuurtoren zou iets prominenter zichtbaar mogen zijn.

          rechts van de voorste rots had ik ook graag wat meer ruimte gehad. Die lichtere kleur is een beetje zoals een schaduw, zou die liever er helemaal op hebben.

          maar wel één van de betere beelden van het zeetje die we hier de laatste tijd gezien hebben !



          (en ik denk dat de zee naar recht leeg loopt, een millimeterke of zo)
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Godrevy

            Ik ben niet zo'n grote fan van zw, maar dit kan ik echt wel smaken zenne. Heel mooie foto

            Comment


            • #7
              Re: Godrevy

              Zo in zwart-wit is het toch een hele mooie geworden...Knappe zachte omzetting..Zeer passend..
              Horizon staat inderdaad tikkeltje scheef..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Godrevy

                Bedankt voor jullie reacties en opbouwende kritiek.
                Helaas zat er geen tekening in de lucht bij de vuurtoren, dus heb ik mij beperkt tot de lucht wat donkerder te maken.
                Ik denk toch dat de originele een realistische weergave is, omdat het al een beetje duister begon te worden. Wit wordt dan toch een beetje grijzig.
                Waarom ik niet iets meer naar rechts heb gezwenkt heeft te maken met de lage rotsen, die naar rechts overgingen in stijlere rotsen.
                Voor mijn gevoel zit er nu mooi evenwicht in de compo. Dat erbij zou de rechterkant te zwaar gemaakt hebben.
                Met inderdaad de concessie dat de lichte baan misschien wat aan de korte kant is.
                Vignet had ik niet toegepast. Maar wat vignet is zeker een meerwaarde, Kurt !
                De scheve horizon, ga ik me 10 minuten voor schamen.
                Last edited by Johan1956; 21 september 2016, 17:41. Reden: krom taalgebruik
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Godrevy

                  vind de up toch wel iets beter hoor ,volgens mij toch iets meer spanning in de foto ,al komt ook hier de vuurtoren niet echt tot zijn recht ,maar zelf vind ik het geen probleem daar er anders genoeg te zien is

                  Comment


                  • #10
                    Re: Godrevy

                    Door het vignet kijkt de update inderdaad net even prettiger...Was een goede suggestie..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Godrevy

                      Wel, ik zou deze thuis ophangen, hier hou ik wel van

                      Comment

                      Working...
                      X