Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op zoek naar ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • op zoek naar ...

    nee geen camera maar naar een geschikt scherm... maar niet voor naar fotokes te kijken maar voor met AUTOCAD te werken. Mijn schoonbroer heeft gevraagd om eens naar een deftig scherm uit te kijken om met dat programma goed te kunnen werken. Maar eerlijk gezegd ik weet amper waarvoor dat programma dient, laat staan dat ik zou weten wat voor scherm hij nodig heeft. Heeft er iemand sugesties ? ?
    Mod ; Moest dit beter passen in een andere thread herplaats maar hoor

    Erwin
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

  • #2
    Re: op zoek naar ...

    In de tijd dat ik nog met autocad 'gespeeld' heb was dat volledig 2D en met een zeer beperkt kleurengamma. Ik veronderstel dat tegenwoordig autocad voor 3d-modelling/rendering gebruikt wordt (ik zou het echt ni weten). Denk dat vooral de grootte belangrijk is om vlot te werken, zo'n 21-22 inch scherm dus) Ne Ilyama MA203DT misschien? Misschien dat de flatronversie wat overkill is (HM204DT) Als kleurechtheid en contrast niet heel belangrijk is, kan TFT/LCD een mogelijkheid zijn (voor +20" wel héél duur, zelfs bij de goedkope merken)

    Greetz

    Sam Jae
    Last edited by Sam Jae; 3 september 2004, 14:52.

    Comment

    Working...
    X