Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotokwaliteit verbeteren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotokwaliteit verbeteren?

    Ik wil deze foto toevoegen op mijn site, maar er is blijkbaar iets fout met de kwaliteit want hij komt erg troebel op de site. Kan iemand me helpen? het is de foto rechts bovenaan in de header. http://samenoppad.be/juk-hspoezie.html

  • #2
    Re: Fotokwaliteit verbeteren?

    Hallo,
    Welke resolutie heeft deze foto en welke afmetingen en welk formaat is het ?
    Kunt U de originele eens posten

    rexy
    Gino
    Nikon D7100 + D810 / Nikon 70-200 mm f2.8 / Tamron 24-70 mm f2.8 / Tamrom 90 mm f2.8 macro/ sigma 17-35 mm 2,8 - 4,0 / Tamron 70-300 mm en nog wat primelenzen

    Comment


    • #3
      Re: Fotokwaliteit verbeteren?

      dank je Rexy. Ik zou deze graag toevoegen. Maar ik zie enkel de mogelijkheid om dit via een link te doen. Kan ik ook ergens gewoon de dot toevoegen als bijlage?

      Comment


      • #4
        Re: Fotokwaliteit verbeteren?

        Moderator Note: Als je zichtbaar wil posten, begin je best in ons Testforum, waar je alle hulp krijgt die je vraagt. Maar niets belet je om via privébericht en daarna email iemand een bepaald bestand toe te sturen. In het laatste geval word je misschien het snelst geholpen (=resultaat). In het eerste geval (leren posten, en daarna de commentaar die je krijgt) leer je het meeste (=leerproces). 't Spreekt vanzelf dat ik dat verkies.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Fotokwaliteit verbeteren?



          Verstaanbaar schrijven zou veel helpen.

          Wat toevoegen en waar toevoegen ? Wat is ' de dot ' ? Wat is jouw site ? ...
          Last edited by Empe; 21 september 2016, 20:52.

          Comment


          • #6
            Re: Fotokwaliteit verbeteren?

            Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht


            Verstaanbaar schrijven zou veel helpen.

            Wat toevoegen en waar toevoegen ? Wat is ' de dot ' ? Wat is jouw site ? ...
            Als ik tussen de regels lees, dan wordt het "Kan ik ook ergens gewoon de foto toevoegen als bijlage?"
            de dot = foto denk ik.

            Comment


            • #7
              Re: Fotokwaliteit verbeteren?

              Oorspronkelijk geplaatst door ankelientje Bekijk bericht
              dank je Rexy. Ik zou deze graag toevoegen. Maar ik zie enkel de mogelijkheid om dit via een link te doen. Kan ik ook ergens gewoon de dot toevoegen als bijlage?
              er is hier een stukje op het forum waar je kunt testen en leren hoe een foto zichtbaar te krijgen.
              en dat deel heet Test Forum

              daar vind je uitleg hoe het werkt en kun je testen of het werkt.

              Comment


              • #8
                Re: Fotokwaliteit verbeteren?

                Ik lees iets anders :

                Ik wil deze foto toevoegen op mijn site, maar
                ... en dan ontevredenheid van de kwaliteit van de foto ...
                er is blijkbaar iets fout met de kwaliteit want hij komt erg troebel op de site
                ... op de site .... dus op HAAR site

                Niet op dit BD forum dus.

                Maar ja, ik kan natuurlijk ook slecht lezen of fout interpreteren ... vandaar de vraag naar verduidelijking door in beter Nederlands te de vraag te herformuleren ...

                Soit.

                Ik plaatste de foto enkel om te tonen dat het om een piepklein gevalletje gaat waar men gewoon geen kwaliteit van mag verwachten en men moet gebruiken zoals het ontworpen is : als thumbnail.

                Comment


                • #9
                  Re: Fotokwaliteit verbeteren?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                  Ik lees iets anders :



                  ... en dan ontevredenheid van de kwaliteit van de foto ...

                  ... op de site .... dus op HAAR site

                  Niet op dit BD forum dus.

                  Maar ja, ik kan natuurlijk ook slecht lezen of fout interpreteren ... vandaar de vraag naar verduidelijking door in beter Nederlands te de vraag te herformuleren ...

                  Soit.

                  Ik plaatste de foto enkel om te tonen dat het om een piepklein gevalletje gaat waar men gewoon geen kwaliteit van mag verwachten en men moet gebruiken zoals het ontworpen is : als thumbnail.
                  tja we zijn dus allemaal aan het raden,

                  Rexy vroeg om de foto, en zij antwoorde
                  dank je Rexy. Ik zou deze graag toevoegen. Maar ik zie enkel de mogelijkheid om dit via een link te doen. Kan ik ook ergens gewoon de dot toevoegen als bijlage?
                  Daarom gaf ik uitleg over hier een foto te laten zien.

                  We wachten best tot de TS nog eens van zich laat horen ;-)

                  Comment

                  Working...
                  X