Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ochtendstond ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ochtendstond ...

    Enkele weken geleden getrokken toen het mistig was.
    Wat denken julie er van?


    Flickr - 500 px

  • #2
    Re: Ochtendstond ...

    Mooi en sfeervol

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Ochtendstond ...

      Knap sfeervol beeld..Mooi hoe het midden van het gras oom zo opgelicht word..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Ochtendstond ...

        zeer knappe sfeer vastgelegd ,mooi met dat licht op de voorgrond

        Comment


        • #5
          Re: Ochtendstond ...

          Sfeer is top maar één tractor had het beeld rustiger gemaakt, het is een beetje een zootje nu rechts maar daar kan jij niets aan doen.
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Ochtendstond ...

            Geweldige sfeer, knap !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Ochtendstond ...

              het licht is super, de opbouw van de foto ook, en ja, als je het geluk zou gehad hebben om enkel die eerste tractor in beeld te hebben, dan zou het nog beter geweest zijn. maar, waarschijnlijk zou het niet gepakt hebben als je tegen boer boer gezegd had : zet uwen ouden brol ne keer wat aan de kant voor mijnen foto.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Ochtendstond ...

                Mooie sfeerfoto

                Comment


                • #9
                  Re: Ochtendstond ...

                  Bedankt voor de opmerkingen. Soms moet je inderdaad een beetje geluk hebben met het moment waarop je fotos kan trekken.
                  Ik denk dat tegen boer boer zijn oude rommel aan de kant gezet zou hebben, als hij dat al zou willen doen, het licht er al geheel anders zou uitgezien hebben.
                  Flickr - 500 px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ochtendstond ...

                    De sfeer en moment zijn zeker prachtig
                    Alleen lijkt de lichtvlek op het gras een beetje onnatuurlijk. Juist dat gefilterde licht zou (denk ik) een meer egale belichting bewerkstelligen.
                    Maar als ik het mis heb, corrigeer me gerust hoor.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ochtendstond ...

                      Ik denk dat die onnatuurlijk aandoet door de vignetering onderaan de foto.
                      Wat ik ervan vind?
                      Mooie compo en op het juiste moment vastgelegd, maar toch een beetje opletten voor overdrijving in de nabewerking.
                      Niet te snel posten na uw bewerking want het best mogelijk dat je een uur later niet meer tevreden bent van uw bewerking.
                      Probeer een een update te plaatsen zonder dat je de voorgrond bewerkt heb, of toch zeker beter bewerkt dan want daar wringt het schoentje bij mij.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ochtendstond ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                        De sfeer en moment zijn zeker prachtig
                        Alleen lijkt de lichtvlek op het gras een beetje onnatuurlijk. Juist dat gefilterde licht zou (denk ik) een meer egale belichting bewerkstelligen.
                        Maar als ik het mis heb, corrigeer me gerust hoor.
                        Bij deze reactie sluit ik me volledig aan.
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment

                        Working...
                        X