Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

naar het dal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] naar het dal

    Deze foto heb ik al een tijdje bewerkt er is altijd iets dat me aantrekt maar ik weet nooit goed wat.
    Benieuwd wat anderen ervan vinden.




    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: naar het dal

    Door de verticale krijg je een boeiende diepte, de lucht zorgt voor wat sfeer en de kleuren zijn prachtig. Je hoeft niets te zoeken enkel je twijfel wegnemen !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: naar het dal

      Mooie diepe gecreëerd en dat wordt versterkt door de verticale compo
      Persoonlijk vind ik het spijtig van die takjes net aan de rand rechtsboven, was denk ik niets aan te doen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: naar het dal

        De afsluiting langs het pad naar beneden geeft een zeer goed diepte-effect. Ik volg wat de takjes rechtsboven betreffen. Afknippen of wegwerken?

        Comment


        • #5
          Re: naar het dal

          Een knappe compo die de diepte van het dal mooi weergeeft + de tekening in de lucht geeft zeker een meerwaarde

          Comment


          • #6
            Re: naar het dal

            Het paadje mooi gebruikt om diepte te creeren..Knap belicht ook..fijne doortekening in de lucht..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: naar het dal

              knappe compo gebruikt om de diepte weer te geven ,persoonlijk zou ik hem nog een klein beetje ophelderen ,maar verder vind ik hem ok

              Comment


              • #8
                Re: naar het dal

                prima kwa compositie en leesbaarheid, maar ook ik denk dat het een klein beetje te donker is.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: naar het dal

                  Bedankt voor jullie commentaren.
                  Die takjes was inderdaad niet veel aan te doen. Als ik ze weg knip verlies ik teveel van het pad denk ik, ik zal eens kijken om ze weg te werken.
                  Licht of donker, mij lijkt hij goed maar dat ga ik ook wel eens proberen.
                  I put the sexy in dyslexia

                  Comment

                  Working...
                  X