Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies Nikon D70 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies Nikon D70 ?

    Hallo,

    Ik weet niet goed wat te kiezen. Ik bezit een analoge Nikon F50 met een TAMRON AF28-200 (F/3.8-56 LD Aspherical IF) lens en een TAMRON-F 2x AF Tele-converter 7MC.
    Als ik mij een Nikon D70 aanschaf, is het beter te opteren voor een D70 kit of is mijn huidige lens goed genoeg voor enkel de D70 body ?

  • #2
    Re: Advies Nikon D70 ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Guy B
    Hallo,

    Ik weet niet goed wat te kiezen. Ik bezit een analoge Nikon F50 met een TAMRON AF28-200 (F/3.8-56 LD Aspherical IF) lens en een TAMRON-F 2x AF Tele-converter 7MC.
    Als ik mij een Nikon D70 aanschaf, is het beter te opteren voor een D70 kit of is mijn huidige lens goed genoeg voor enkel de D70 body ?

    ik heb de combinatie D70 en Tamron 28-200 en 300 .... en ik ben daar zeer content van. compleet gewoon. voordeel aan de kitlens is de 18mm.
    te zien wat ge wenst.
    www.loft6.be

    Comment


    • #3
      Re: Advies Nikon D70 ?

      ik zou de kit nemen. prijsverschil is nie zoooooooo groot. en is echt wel e goei lenske vind ikke. ook is het zo da dees lens speciaal gemaakt is voor de d70.

      ik zou kit kopen

      Comment


      • #4
        Re: Advies Nikon D70 ?

        Als je niet de 18 mm nodig hebt van de kit lens (27 in 35mm formaat) zou ik de body alleen kopen. Uw 28-200 komt op een D70 overeen met een 42 - 300 wat misschien te smal is om binnenshuis deftig te kunnen fotograferen. Overweeg ook de Sigma 18-125DC, welke evenveel kost als de kitlens, het voordeel heeft van het grotere zoom bereik, maar het nadeel heeft om geen HSM motor te hebben en dus trager scherp te stellen.
        Misschien twijfel je nu nog meer

        Groeten,

        Sim
        natwork.be

        Comment

        Working...
        X