Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Greek woman

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Greek woman


  • #2
    Re: Greek woman

    misschien had je wat dichter moeten gaan staan om de vrouw beter in beeld te krijgen ?

    voor de rest is het licht prima, en de lijntjes die in de foto zitten ook.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Greek woman

      Voor mij had er wat meer diepte in de foto mogen zitten - meer het straatje inkijken bvb
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Greek woman

        Liever een andere uitsnede, want voor de rest lijkt alles oké.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Greek woman

          Jongens bedankt voor jullie reacties...
          heb het orgineel erbij gedaan, dichter ging niet ik liep een gids mee dus geen tijd om meer tijd te nemen om deze foto vast te leggen, bij de uitsnede heb ik lang moeten over denken in de grote foto heb de snede zo gebracht dat er niet teveel storende elementen zouden zijn...heb de foto ook bewerkt met de vrouw meer naar voren en de meer van de straat, geef maar een tip ?

          Comment


          • #6
            Re: Greek woman

            Hmmm. Een gouden tip is van je foto te zien voor je hem maakt. Als ik je totaal opname zie dan is dit jammer van alle verloren afgesneden pixels die tenslotte de kwaliteit van je foto beinvloeden.
            4 stapjes naar voor en je had deze opname kunnen maken juist hetzelfde maar dan zonder je uitsnede....

            Met een crop is niets mis maar is jammer.. iedereen gebruikt deze wel eens maar hier is blijft maar 1/4 over van je originele opname..

            Ik vind de uitsnede goed en belichting zit mooi en de dame mag er zo opzitten van mij.
            stoort me voor geen meter dat ze iets kleiner is dan de doorsnee opname. Dit is straatfotografie en onvoorspelbaar.
            Het lijnen werk heb je wel mooi met je uitsnede tot uiting gebracht. ik zou personlijk met de donkere tegels in de hoek begonnen zijn.
            Hopelijk heb je hier iets aan.

            Mvg

            Bert

            Comment


            • #7
              Re: Greek woman

              Volgende keer gewoon naar de gids blijven luisteren, dit is zo'n klikklak vakantiefoto zonder nadenken genomen (is geen verwijt, iedereen doet dat op vakantie), waarbij je terug thuis begint te croppen en tijd steekt in een slechte foto, met de hoop er nog iets van te kunnen maken. Ik weet niet of je in de mogelijkheid was om op die plek zonder begeleiding rond te wandelen? Met een ander standpunt, een speedlight en een goedkoop parapluutje had je van deze vrouw een mooi portret kunnen maken.

              Comment


              • #8
                Re: Greek woman

                Ik zou wat meer naar links gegaan zijn denk ik - om het verkeersbord te vermijden en om wat meer inkijk in het straatje te hebben.
                Maar ja - als het snel moet gaan - achteraf is makkelijk praten hé
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Greek woman

                  Bedankt voor jullie tips heb er wat van bij geleerd...

                  Comment

                  Working...
                  X