Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaringen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaringen

    hallo ik wil een nikon p900 kopen juist bij konijnenberg geweest daar is hij niet in voorraad wegens aardbeving bij sony waar de sensor word gemaakt nu heb ik die wel gevonden bij selexion waar hij ook 79 euro goedkoper is zijn er hier leden die ervaringen hebben bij selexion of toch beter wachten tot hij bij konijnenberg terug in voorraad is
    mvg danny

  • #2
    Re: ervaringen

    Foto Nelissen in Mechelen is ook een selexion winkel en dat is een nikon pro dealer. Dus ik denk dat het een beetje afhangt van filiaal tot filiaal of de service goed is.

    Comment


    • #3
      Re: ervaringen

      Kan je niet mee missen Danny, "alles" is beter dan de dozenschuivers als Konijnenberg.

      Comment


      • #4
        Re: ervaringen

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Kan je niet mee missen Danny, "alles" is beter dan de dozenschuivers als Konijnenberg.
        Wat is er mis met iemand, die goedkoop dozenschuift, als toch al weet wat je wilt hebben?

        Ik heb mijn D700 gewoon bij de MM gekocht, omdat ze een BTW vrij actie hadden, gewoon iets van €1600 betaald 5km van huis en de goedkoopste ergens anders(niet china ofzo, maar gewone Nl of Eu webshop) was iets van €2100. Voor €500 mag iemand best heel erg slecht dozenschuiven, als die maar correct aankomt. De service was trouwens later ook heel goed.....
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: ervaringen

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Wat is er mis met iemand, die goedkoop dozenschuift, als toch al weet wat je wilt hebben?

          Ik heb mijn D700 gewoon bij de MM gekocht, omdat ze een BTW vrij actie hadden, gewoon iets van €1600 betaald 5km van huis en de goedkoopste ergens anders(niet china ofzo, maar gewone Nl of Eu webshop) was iets van €2100. Voor €500 mag iemand best heel erg slecht dozenschuiven, als die maar correct aankomt. De service was trouwens later ook heel goed.....
          Één heel slechte ervaring met Konijn is voor mij genoeg om daar nooit meer te komen of te kopen.
          Mijn persoonlijke mening is dat je als verkoper een klant niet als minderwaardig of al een nummer behandeld en
          zeker wat je vraagt niet in het belachelijke gaat trekken.... En al zeker niet als het om een aankoop van een paar duizend euro
          gaat, dat is mijn eigen ervaring met Konijn, en ik ben er zeker niet de enige met deze ervaring hjanssen, er zijn er hier
          nog met soortgelijke ervaringen.
          Ik kies tegenwoordig voor een winkel waar ze je naam kennen.
          Maar ieder zijn gedacht natuurlijk.

          Comment


          • #6
            Re: ervaringen

            Ik dacht dat Selexion winkels privé zaken zijn die draaien onder de naam Selexion.
            Familie bedrijven dus, dus geen filiaal houder zoals MM.
            Ik denk dat je daar wel goed zit.
            Met de vriendelijke groeten, Ruud.

            Comment

            Working...
            X