Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

    Ok, hier gaan we dan.

    Iedereen die dit topic opent om even te lezen, moet op zijn beurt een krantenartikel, of link naar een artikel posten, over een interessant of grappig nieuwsfeit van de dag.
    Off-topic zwanzen toegelaten, maatschappelijke discussies uitgesloten.

    Start:
    Scheurtjes, sabotage, pannes: de kerncentrales in Doel krijgen wat te verduren. Nu worden ze geteisterd door Chinese krabben. Ook elders zijn de dieren een plaag.


    Scheurtjes, sabotage, pannes: de kerncentrales in Doel krijgen wat te verduren. Nu worden ze geteisterd door Chinese krabben. Ook elders zijn de dieren een plaag.

  • #2
    Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

    Sep Vanmarcke is vandaag een van de grote namen in het Kampioenschap van Vlaanderen in Koolskamp. Ook al is de bevalling van zijn eerste dochtertje nakend, hij besliste gisteren om toch in de Eneco Tour te starten. “Mijn hoogzwangere vrouw Hanne gaat mee naar Friesland. Als het tijd is om het kraambed op te zoeken, dan knijp ik de remmen onmiddellijk dicht.”


    Ik dacht dat het zijn vrouw was die moest bevallen, maar aan de titel te zien blijkt het nu Sep te zijn !?

    Comment


    • #3
      Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

      Bron HLN.

      September is een gitzwarte maand voor de werkgelegenheid in ons land. En we kunnen maar beter wennen aan dit soort slecht nieuws, zeggen experts: "De wereld verandert steeds sneller, en bedrijven moeten mee."
      Koffiebrander Jacobs Douwe Egberts, kledingketen MS Mode én Halliburton, een toeleverancier van de oliesector, kwamen gisteren met pijnlijk nieuws op de proppen. Alle drie moeten ze flink herstructureren, of zelfs helemaal sluiten. Respectievelijk 274, 220 en 50 banen staan op de tocht, met een pijnlijke balans van 544 bedreigde banen in één dag tot gevolg. Dat brengt het totaal sinds de start van deze maand al op een wrange 4.140.

      En hoogstwaarschijnlijk zijn we er daarmee nog lang niet vanaf. Bedrijven kijken immers aan tegen steeds sneller veranderende consumenten, producten én technologieën. Daardoor moeten ze zich ook aan een steeds sneller tempo aanpassen. Volgens economieprofessor en arbeidsdesmarktkundige Stijn Baert (UGent) zal dat de komende jaren niet anders zijn.

      "We zitten in een beweging die alsmaar zal blijven versnellen. De technologie zal blijven ontwikkelen en bedrijven moeten zichzelf dus ook voortdurend blijven heruitvinden", verwacht hij. "Kunnen ze dat niet, dan halen ze het niet en volgen nieuwe ontslagen." Maar er is ook een keerzijde aan de medaille. "Bedrijven die wél aan die transitie werken, kunnen dan weer groeien en nieuwe mensen gebruiken." Met andere woorden: tegelijk met het jobverlies, zullen er ook steeds banen blijven bijkomen.

      "Maar ook als werknemer zullen we ons wel voortdurend moeten omscholen", zegt Baert. "Het is niet meer zoals vroeger, toen je op je 20ste startte aan een bepaalde baan en die een leven lang uitoefende."

      Comment


      • #4
        Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

        Flauwgevallen F16-piloot gered door eigen toestel

        Bron "AD"

        Toemaatje : https://youtu.be/Yjg6mRFzZzE
        Last edited by Skitch; 16 september 2016, 11:28.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

          " De prins heeft Twitter 'ontdekt' om zijn activiteiten wereldkundig te maken. "




          Misschien moet ons dat allen motiveren om ook te beginnen twitteren

          Comment


          • #6
            Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

            In feite oud nieuws maar vandaag nog in de krant.

            Dat wist ik, en velen met mij denk ik, al heel lang.
            Daarom ben ik van een HP naar een Canonprinter gegaan, waar nu dit nu nog wel lukt.
            Ik laat wel nooit een zogezegde update toe, want ook Canon stelt dit gedurig voor.
            Bij HP werkten niet originele cartridges van begin af aan niet (goed).

            Comment


            • #7
              Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              waar nu dit nu nog wel lukt.
              Ik laat wel nooit een zogezegde update toe, want ook Canon stelt dit gedurig voor.
              Klopt, mijn MG5250 werkt al een paar jaar perfect met inktpatronen uit de Action hier in de buurt (9.99 voor de 5 cartridges). Ik heb aan de producent een setje reinigingscartridges gevraagd en die werden mooi gratis thuisgeleverd.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                Google Street View maakt koe onherkenbaar.

                FOTO
                Alles voor de privacy
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Klopt, mijn MG5250 werkt al een paar jaar perfect met inktpatronen uit de Action hier in de buurt (9.99 voor de 5 cartridges). Ik heb aan de producent een setje reinigingscartridges gevraagd en die werden mooi gratis thuisgeleverd.
                  Printers bij de vleet hier waaronder deze (die ik niet veel gebruik). Ik heb me lang doodgevloekt op die chips die op eigen houtje bepaalden als een cartridge leeg was. Op Ebay ARC-chips gevonden, die zichzelf resetten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                    Automatische gezichtsherkenning gaat ver hé Dirk.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?



                      Een verhelderende kijk op een nieuwe manier van beïnvloeding.
                      Een artikel dat de moeite waard is.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        In feite oud nieuws maar vandaag nog in de krant.

                        Dat wist ik, en velen met mij denk ik, al heel lang.
                        Daarom ben ik van een HP naar een Canonprinter gegaan, waar nu dit nu nog wel lukt.
                        Ik laat wel nooit een zogezegde update toe, want ook Canon stelt dit gedurig voor.
                        Bij HP werkten niet originele cartridges van begin af aan niet (goed).
                        2 weken geleden kreeg ik op mijn scherm een bericht van HP. Ze waren de drivers van mijn laserprinter aan het updaten.
                        Ik gebruik namaak tonercassettes van 12€ (HP=89€), maar de printer blijft werken na de update.
                        Originele HP cassette (89€) = 1000-1150 afdrukken. Namaak (12€) = 1400-1500 afdrukken.
                        Als ik de namaak cassette plaats, krijg ik een melding van HP : "Thank you for purchasing original HP cartridges"
                        Ben benieuwd of dat in het vervolg ook nog zal lukken.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                          Canada opent gigantische autovrije fietsroute van 24 000 km.


                          Comment


                          • #14
                            Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                            Te vroeg :http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.2772827
                            Minder glas dan vroeger, maar beter.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zijn jullie klaar om samen met mij door de actualiteit van de dag te banjeren?

                              Een sportvliegtuig land op de autostrade in Frankrijk. BRON-1
                              Het wordt gedemonteerd om het terug te brengen naar het vliegveld. BRON-2 en BRON-3
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment

                              Working...
                              X