Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

* Mary *

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • * Mary *

    *



    .

  • #2
    Re: * Mary *

    Knap, doet mij onmiddellijk denken aan African Queen van Eddy van Gestel.

    Comment


    • #3
      Re: * Mary *

      Knap
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: * Mary *

        Ik zou graag wat meer scherpte gezien willen hebben op de rug, ook vanwege het lichtspel daar.
        Mijn smaak zijn de schoenen niet, vind ze afbreuk doen aan en afleiden van het model.
        Greetz Joop
        Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

        Comment


        • #5
          Re: * Mary *

          Ik zou graag wat meer scherpte gezien willen hebben op de rug, ook vanwege het lichtspel daar.
          Mijn smaak zijn de schoenen niet, vind ze afbreuk doen aan en afleiden van het model.
          Greetz Joop
          Beste Joop, ik wil absoluut niet in verdediging gaan van mijn foto, maar ik kan je verzekeren dat die rug
          echt rete scherp is. Wat je hier ziet is een kleine web versie , ik heb hier voor mijn ogen de tiff versie van 65 MB,
          en daarop kan je natuurlijk beter de scherpte beoordelen.

          En, aangaande de schoenen, dit zijn natuurlijk persoonlijke smaken, en dat mag zeker,
          maar als je wat gewoonte hebt van naakt shoots, dan zal je ook wel weten dat voor staande
          naakt poses, hoge hakken absoluut iets bijbrengen aan het figuur van het model.
          Dit is dan weer niet het geval bij liggende of zittende posen, of in de natuur naakt.

          D.

          Comment

          Working...
          X