Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rivieractiviteit.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rivieractiviteit.


    Kanokayak op de Ourthe.

    Eentje van het thema "vloeibaar/vast".
    (voor de administrators : als dit te weinig een landschap is, feel free om de topic te verplaatsen naar - ik weet niet goed waar).





    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Rivieractiviteit.

    Waar de foto thuis hoort zal mij worst zijn, maar ik vind het een schitterende foto.
    Ook mooi is de plaatsing van de kayakkers (bestaat dit woord) in de bovenhoek. Het lijkt een gevecht om door de substanite, in de andere hoek te komen.(waar ze nog lang niet zijn)
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Rivieractiviteit.

      Pieter, shopt de kajak eens op één van de kruispunten van de negen vakken en je hebt sofort een betere compositie.
      Ook zou ik er een 16:9 formaat van maken, oogt veel rustiger. Nu overheerst het wier in de rivier teveel de foto.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Rivieractiviteit.

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Pieter, shopt de kajak eens op één van de kruispunten van de negen vakken en je hebt sofort een betere compositie.
        Ook zou ik er een 16:9 formaat van maken, oogt veel rustiger. Nu overheerst het wier in de rivier teveel de foto.
        Je hebt gelijk hoor, Luc, uiteraard. Maar ik persoonlijk vind dat net die tegendraadsheid in de foto de wenkbrauwen meer doet fronsen "maar wat is dat hier eigenlijk allemaal ?". En dat was mijn bedoeling, de aandacht iets langer vasthouden.
        Nu, het is een opname voor de cursus die ik aan het volgen ben, ben eens curieus hoe ze daar zullen reageren op mijn tegendraadse ambetantigheid.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Rivieractiviteit.

          Mooie opname en vind de compo wel geslaagd zo
          Enige wat mij stoort is het harde licht op het bootje en de personen

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Rivieractiviteit.

            Uw ambetantigheid resulteert in een ambetante foto, een foto die de klassiekers doorprikt ! En ambetante foto's zijn dikwijls de besten door de eigenzinnige (ambetante) visie van de fotograaf. Kan deze zeker waarderen door zijn actie, ritme en beeldvulling
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Rivieractiviteit.

              mooie foto ,die idd wat langer je aandacht vasthoud knap hoe die slierten in beeld zijn het licht is hard maar hier vind ik juist een meerwaarde door die glans over het water ,knap gedaan

              Comment


              • #8
                Re: Rivieractiviteit.

                Vind deze echt mooi...Het wier maakt het een beetje abstract, en het bootje met personen laat je direct zien waar je nu naar kijkt...Mooi hoor..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Rivieractiviteit.

                  Prachtig Pieter
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment

                  Working...
                  X