Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Lease

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Lease

    Nikon heeft een lesasing programma opgezet in België waardoor je op de gekende manier je materiaal kan leasen en met optie tot aankoop.
    Dit is enkel geldig voor hun met een BTW-nummer maar wat mij enorm bevalt is de garantie die men heeft op het materiaal (ook voor vallen etc).
    Vandaag krijg ik in elk geval een voorstel van onderstaande voor enkele spullen.


  • #2
    Re: Nikon Lease

    Zeer interessant! Bedankt om dit te delen.
    Kan u me laten weten als het aanbod interessant was?

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Lease

      Net een voorbeeltje gekregen, 21% op 36 maanden inclusief verzekering is dus de meerprijs dat je betaalt met zo'n lease. Lijkt me redelijk duur eigenlijk, maar ik heb zeer weinig ervaringen met leasen dus misschien kunnen anderen hier het één en ander verklaren.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon Lease

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Nikon heeft een lesasing programma opgezet in België waardoor je op de gekende manier je materiaal kan leasen en met optie tot aankoop.
        Dit is enkel geldig voor hun met een BTW-nummer maar wat mij enorm bevalt is de garantie die men heeft op het materiaal (ook voor vallen etc).
        Vandaag krijg ik in elk geval een voorstel van onderstaande voor enkele spullen.

        http://www.fotocoudenys.be/nikon-pro-lease/
        Hey Vincent, ondertussen reeds terug in Riyad Saoedi Arabië zie ik.
        Hoe en wat bleken de mogelijkheden? Is leasen op korte termijn mogelijk, en wat kost het?
        Groetjes daar in de grote zandbak.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon Lease

          Graag wat extra info.