Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mail problemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mail problemen

    Hallo,

    Mijn eerste (lang geleden) internetabonnement was via Belgacom. Uit die tijd stamt mijn mail adres xxxx @belgacom.net. Ik ben dit adres altijd blijven gebruiken ook al ben ik intussen al vele jaren over geschakeld naar Telenet.
    Nu kan ik sinds gisteren morgen geen mails meer ontvangen. Niet in mijn mail programma en kan ook niet online inloggen. Ik krijg de melding dat mijn aanmeldnaam / paswoord niet voldoet. Een mail versturen vanuit mail programma lukt wel.
    serverinstellingen, paswoorden enz heb ik nagekeken en kloppen allemaal. Had er trouwens ook nergens wijzigingen aangebracht.
    Ik vind nergens meldingen van grote storingen. Ik heb ook al eens naar Proximus gebeld maar daar kunnen/willen ze niets doen omdat ik er al lang geen klant meer ben.
    Iemand nog idee wat het zou kunnen zijn of wat ik nog zou kunnen doen?
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: mail problemen

    Bellen naar Proximus als Telenet klant, wat had je verwacht?
    Nr. Telenet is 015 666666.

    Comment


    • #3
      Re: mail problemen

      Toen ik destijds overstapte van belgacom/Proximus naar Telenet , kon ik nog een half jaar gebruik maken van mijn Skynet adres, daarna was het gedaan ...
      Last edited by toerist; 14 september 2016, 19:30.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: mail problemen

        Volgens info op deze pagina van het bipt kan je je vorige mailadres 18 maanden behouden. Misschien hebben ze nu opruim gehouden.

        http://www.bipt.be/nl/consumenten/fa...ternetprovider

        Comment


        • #5
          Re: mail problemen

          Oorspronkelijk geplaatst door gympie Bekijk bericht
          Volgens info op deze pagina van het bipt kan je je vorige mailadres 18 maanden behouden. Misschien hebben ze nu opruim gehouden.

          http://www.bipt.be/nl/consumenten/fa...ternetprovider
          Behoudens het feit dat "Belgacom" ondertussen reeds lang "Proximus" is ... op hun gebruikersforum bevestigen ze idd dat hun email adressen nog 18 maanden actief blijven als men naar een andere provider gaat ... TS weet dus wat 'm te doen staat ..

          Comment


          • #6
            Re: mail problemen

            Bedankt voor de info. Dat ze mij bij proximus niet wilden helpen had ik ook wel verwacht maar dit hadden ze me toch kunnen vertellen.
            Nu weet ik inderdaad wat te doen.
            Maar aan de andere kant heeft het ook lang geduurd. Ik denk dat ik er al een 10 jaar geen klant meer ben.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment


            • #7
              Re: mail problemen

              Oorspronkelijk geplaatst door gympie Bekijk bericht
              Volgens info op deze pagina van het bipt kan je je vorige mailadres 18 maanden behouden. Misschien hebben ze nu opruim gehouden.
              Maar was het niet zo dat een betalende klant een @skynet.be e-mailadres had en dat @belgacom.net een gratis versie was (in die tijd)?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: mail problemen

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Maar was het niet zo dat een betalende klant een @skynet.be e-mailadres had en dat @belgacom.net een gratis versie was (in die tijd)?
                Voor zover ik mij herinner waren de @belgacom.net adressen die van de oude "oude telefoonlijn modems" .. Ik heb er ook nog zo eentje gehad maar die waren toch uit roulatie dacht ik ?

                Comment

                Working...
                X