Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog meer rommel op Tv ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog meer rommel op Tv ?

    Zeker uit de States ...
    Geef liever WDR terug om maar een te noemen.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Nog meer rommel op Tv ?

    'k Kijk al lang geen TV meer.......
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Nog meer rommel op Tv ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      'k Kijk al lang geen TV meer.......
      Nog beter
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Nog meer rommel op Tv ?

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Zeker uit de States ...
        Geef liever WDR terug om maar een te noemen.
        Ik kijk er nooit naar maar wij hebben bij Telenet ARD, ZDF, RTL, n-tv en VOX, enkel ProSieben en Sat.1 werden ooit geschrapt.
        Wist niet eens dat ze WRD ooit in hun aanbod hadden.

        Belgacom heeft zelfs ARD en ZDF niet meer als ik het goed voor heb.

        Maar soit, ondanks het feit dat ik nogal wat TV kijk hebben die Duitse zenders me nooit kunnen boeien.
        Last edited by Guest17; 14 september 2016, 20:11.

        Comment


        • #5
          Re: Nog meer rommel op Tv ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
          'k Kijk al lang geen TV meer.......
          Ben dus niet alleen...

          Comment


          • #6
            Re: Nog meer rommel op Tv ?

            Met het weer van de laatste tijd zit het liefst in mijn tuin met een dikke pint, tot het bedtijd is

            Comment


            • #7
              Re: Nog meer rommel op Tv ?

              ... Maar in de winter zou ik het liefst op maat betalen voor wat ik bekijk.
              Technisch is dat perfect mogelijk, maar commercieel bekijken ze het plaatje helemaal anders natuurlijk, die verdelers

              Comment


              • #8
                Re: Nog meer rommel op Tv ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Belgacom heeft zelfs ARD en ZDF niet meer als ik het goed voor heb.
                Hier nochtans wel hoor.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Nog meer rommel op Tv ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Hier nochtans wel hoor.
                  Klopt, je hebt gelijk, sorry, nu zouden ze er terug zijn. Belgacom heeft ze ooit verwijderd en dan teruggebracht blijkbaar.
                  Ik lees nu ook dat het een komen en gaan is met de Duitse zenders op digitale TV, misschien wijzigt het nog wel eens.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog meer rommel op Tv ?

                    rommel op Tv werd al in het album The Wall door Roger Waters bezongen en ook 'The Boss' heeft er een nummer over. Dus niets nieuws onder de zon.

                    Zelf enkel nog een tv staan om een dvd te bekijken, wat op zich nog raar of zelden gebeurt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog meer rommel op Tv ?

                      Toch zijn er nog kwalitatief goede zenders. Ik denk aan Canvas, Evenaar, Discovery...
                      Niet alles is rommel.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog meer rommel op Tv ?

                        Van extra zenders kan men geen last hebben, ook al zenden ze enkel rommel uit ... als je niet naar die zender zapt, dan heb je daar ook geen last van.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nog meer rommel op Tv ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                          Met het weer van de laatste tijd zit het liefst in mijn tuin met een dikke pint, tot het bedtijd is
                          Met het weer van de laatste tijd zit ik het liefste binnen. 'k Zou niet weten hoe ik in mijn tuin moet zitten, we hebben geen tuinmeubelen...
                          Trouwens, bij die programmatie van '6' zal er wel iets tussenzitten dat ons bevalt. Waar moeten we anders naar kijken ?
                          Iets van 'Vlaamsche' bodem ? Cordon, zeker ?
                          Enkel Luk Alloo bij de wegpolitie, Niveau 4 en Helden door het vuur kunnen ons bekoren. En we kijken samen met de kids naar 'Komen Eten'.
                          De rest zijn allemaal buitenlandse programma's, meestal van Britse en Australische bodem.
                          Zijn we cultuurbarbaren ? Wie weet, maar 't zal ons worst wezen.
                          Last edited by Kaneda; 15 september 2016, 09:06.
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nog meer rommel op Tv ?

                            Wheeler Dealers , Car SOS kijk ik graag naar , niet van die Amerikaanse met hun muscle cars en korte series zoals Les Reverants en The Bridge, Europese dus .
                            WDR omwille van Rockpalast (als dat nog bestaat).
                            Canvas is goed, maar bij duiding is er teveel van het politiek correcte (waar niet) ?
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nog meer rommel op Tv ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                              Wheeler Dealers , Car SOS kijk ik graag naar , niet van die Amerikaanse met hun muscle cars en korte series zoals Les Reverants en The Bridge, Europese dus .
                              WDR omwille van Rockpalast (als dat nog bestaat).
                              Canvas is goed, maar bij duiding is er teveel van het politiek correcte (waar niet) ?
                              Car SOS vind ik super.
                              Tja, Canvas, zogezegd kwaliteit. En wat doen ze : enorm veel reportages uitzenden van de BBC. Waarom maken ze er zelf geen ? Minder budget waarschijnlijk, maar da's mijn probleem niet.
                              Maak me wel zorgen om Acht. Wordt ook hervormd en ik zie niet graag stand-up comedy zoals Live at the Apollo verdwijnen...
                              Panasonic Lumix FZ2000

                              Comment

                              Working...
                              X