Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stille Kempen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Stille Kempen

    Last edited by leovanCl; 20 september 2016, 18:07.

  • #2
    Re: Stille Kempen

    Mooi landelijk tafereeltje

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Stille Kempen

      Ik denk dat je een iets andere uitwerking moet kiezen. Het contrast op het gebouw komt vreemd zacht over en de lucht is net iets te... Blend? Je hebt namelijk heel wat ruis geproduceerd met je uitwerking. Ook jammer van het hek in de voorgrond.
      https://www.naturephotoportal.com/

      Comment


      • #4
        Re: Stille Kempen

        Die was aan mijn aandacht ontsnapt.
        Mooie poging om er schilderij van de maken.
        Persoonlijk had ik deze in kleur gelaten dan.
        Uw poging lijkt me ook niet helemaal afgewerkt, jammer want uw onderwerp was wel heel goed gekozen vind ik.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Stille Kempen

          mooie compo vind ik met boom vooraan en de leidende lijnen van de boerderij en de electrische draad...
          vind de uitvoering wel iets te HDR achtig, boerderij mocht voor mij wat meer contrast hebben, voor de rest een schoontje...
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

          Comment


          • #6
            Re: Stille Kempen

            Het lijkt erop dat dit een HDR is, die naar Z/W is omgezet. Een beetje schuiven met het contrast en de helderheid en je kan een hele mooie tevoorschijn halen.
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Stille Kempen

              De lucht vind ik overdreven en witte schaduwen heb ik nog nooit gezien, deze laatste lijkt me een omkering te zijn in de bewerking. De foto heeft nochtans wat in z'n mars, zou het meer realistisch aanpakken.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Stille Kempen

                Op de paaltjes na, is het een schitterende foto qua opzet.
                De hdr-look en bewerking zijn niet mijn smaak.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment

                Working...
                X