Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tomatenmandje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Tomatenmandje

    Stond buiten op een muurtje bij de buren. Wat men 'overbelicht' zou noemen is hier bewust toegepast. Twijfel aan de scherpte bij het verkleinen/plaatsen.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Tomatenmandje

    Jammer van het harde licht (bewust of niet) want het staat verder wel mooi in beeld mooi in beeld
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Tomatenmandje

      Behalve Frans lust niemand het 'tomatenmandje', begrijpelijk want appetijtelijk zien de tomaten er ook niet uit. Ondertussen zal de verrotting al wel zijn werk gedaan hebben en ik neem de sfeer mee die ik heel mooi vind en niets zal aan veranderen
      Na het zoveelste bezoek aan het ziekenhuis waar ik stilaan een abonnement heb, terug op zoek naar een andere foto !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Tomatenmandje

        Mooi tafereeltje maar de harde contrasten vind ik een beetje te, of is het omdat het wat overscherp is? Ik zou de foto wel eens willen zien met net wat minder verscherping.
        www.erikthomas.be

        Comment


        • #5
          Re: Tomatenmandje

          Een mooi stilleven - de contrasten misschien een beetje teveel opgedreven ?
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Tomatenmandje

            Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
            Mooi tafereeltje maar de harde contrasten vind ik een beetje te, of is het omdat het wat overscherp is? Ik zou de foto wel eens willen zien met net wat minder verscherping.
            Ik volg helemaal.
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Tomatenmandje

              op zich een interessant stilleven, maar er is precies iets (ik weet niet wat) aan de tomattekes dat niet klopt.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Tomatenmandje

                Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
                op zich een interessant stilleven, maar er is precies iets (ik weet niet wat) aan de tomattekes dat niet klopt.
                Ik weet niet waar je precies op doelt ? Het is een normale opname hoor.
                Toch bedankt voor je reactie alsook al de anderen.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment

                Working...
                X