Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Recente MS Office kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Recente MS Office kopen

    Weet iemand waar ik een recente MS Office kan kopen - studentenprijs of leerkrachtenprijs ?

    Vroeger had je MS KIDS en daar kon een leerkracht Office CD voor 15 euro aanschaffen: bruikbaar op 1 enkele computer weliswaar, maar dat was nog een schappelijke prijs voor mensen die het pakket misschien maar voor 5% gebruiken....

    MS KIDS bestaat blijkbaar niet meer.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Recente MS Office kopen

    Docenten, studenten en leerlingen die over een eigen e-mailadres van de onderwijsinstelling beschikken, krijgen gratis toegang tot Office 365. Met deze hulpmiddelen haalt u het maximale uit de onderwijsmogelijkheden van vandaag.




    ben je geen student of leerkracht dan heb je er geen recht op.
    Maar er zijn dan gratis alternatieven zoals OpenOffice, LibreOffice en KingSoft Office.
    Last edited by Tonerider; 11 september 2016, 21:13.

    Comment


    • #3
      Re: Recente MS Office kopen

      Comment


      • #4
        Re: Recente MS Office kopen

        op ebay kan je de gewone versie soms goedkoop vinden. Dat is dan enkel de productkey, maar dat is geen problemen. Enkel zien dat het een verkoper is met goede reviews.

        Comment


        • #5
          Re: Recente MS Office kopen

          Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
          https://products.office.com/nl-be/st...e-in-education



          ben je geen student of leerkracht dan heb je er geen recht op.
          Maar er zijn dan gratis alternatieven zoals OpenOffice, LibreOffice en KingSoft Office.
          Dank U !

          even plakken:

          Office 365 Education
          Voor leerlingen en studentenRATISVoor onderwijsmedewerkersRATIS

          Als ik het goed begrijp kan je met deze versie WORD, EXEL, een PPT, maar enkel ONLINE.
          Maar kan je dan ook bewerken of alleen lezen ? Dat is me niet duidelijk.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Recente MS Office kopen

            Misschien is dit niet hetgeen je vraagt, maar interessant om weten : http://www.wordperfect.com/en/produc...fice-software/
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Re: Recente MS Office kopen

              Enige maanden geleden nog een Office 2016 aangekocht voor € 79,00 http://www.academicshop.be/microsoft.html
              Studentenkaart noodzakelijk.

              Microsoft Office 2016 (Access, Excel, Outlook, Powerpoint, Publisher, Word, OneNote) Download voor Windows (NL/FR/EN) € 79,00
              Enkel voor Windows 7, Windows 8 en Windows 10!
              De meest volledige Office versie. Bevat Access, Excel, Outlook, Powerpoint, Publisher, Word, OneNote. Downloadversie voor 1 toestel.
              Office combineert alles wat je nodig hebt om vrijwel overal documenten te maken,te bewerken en te delen. Je krijgt tools van topkwaliteit om je activiteiten en projecten efficiënt te beheren. Met gebruiksvriendelijke functies in Word,Excel,PowerPoint en OneNote kunt u efficiënt werken,ongeacht of u bezig bent met huiswerk of het huishoudbudget.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Recente MS Office kopen

                Strikt juridisch: als je voor die "speciale" goedkope edities niet tot het doelpubliek behoort (student, leerkracht...), dan ben je in feite even illegaal bezig dan met een gratische gekraakte versie die je zou te pakken krijgen.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Recente MS Office kopen

                  Mijn dochter kon via school gratis het volledige pakket downloaden, EN te installeren op vijf pc's.
                  Per schooljaar uiteraard.
                  Maar ik geloof dat jij niet meer op school zit.
                  Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Recente MS Office kopen

                    Ik volgde avondschool aan het CVO in Mol en had een geldige studentenkaart.
                    Ik heb daar een scan van genomen en meegestuurd met mijn aanvraag maar dan nog nemen ze eerst contact op met de school.
                    Die gratis pakketten zullen wel niet volledig zijn en beperkte duur werken.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Recente MS Office kopen

                      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                      Ik volgde avondschool aan het CVO in Mol en had een geldige studentenkaart.
                      Ik heb daar een scan van genomen en meegestuurd met mijn aanvraag maar dan nog nemen ze eerst contact op met de school.
                      Die gratis pakketten zullen wel niet volledig zijn en beperkte duur werken.
                      Volledig, maar idd tijd beperkt gedurende het schooljaar.
                      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Recente MS Office kopen

                        Als het bedrijf waar je werkt een volumecontract heeft met Microsoft kunnen de personeelsleden software kopen aan gunstprijzen.
                        Een paar jaar geleden was dat € 12.50 voor een volledige Office 2013 (als je de CD wou was dat nog eens zoveel).

                        Comment


                        • #13
                          Re: Recente MS Office kopen

                          Toen Windows 7 uitkwam konden wij bij de NMBS de Ultimate versie kopen op CD voor € 23,00.
                          Office is ons echter nooit aangeboden geweest.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Recente MS Office kopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                            Mijn dochter kon via school gratis het volledige pakket downloaden, EN te installeren op vijf pc's.
                            Per schooljaar uiteraard.
                            Maar ik geloof dat jij niet meer op school zit.
                            Jawel, maar ik sta meestal
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Recente MS Office kopen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Jawel, maar ik sta meestal
                              Ach de loebassen, ze hebben de poten van uw stoel gezaagd.
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X