Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nostalgie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Nostalgie

    Ergens in de Franse Aude in een vergeten hoek, een oude boerderij met al even oud en verroest Renaultje


    En uit nostalgie ook meteen de zwart wit gepost. Test van mijn Sony Rx100... toestelletje mag er wezen!

    Last edited by Dynax7d; 11 september 2016, 17:34.
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: Nostalgie

    Mooie opname met een goede compo
    De zw-wt versie heeft hier mijn voorkeur omdat er toch weinig kleur in het origineel zit

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Nostalgie

      de zwartwitte lijkt uit de jaren zestig weggeplukt. mooi gedaan.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Nostalgie

        Voor mij ook de z/w ! Ook omdat daar het contrast net wat beter is.
        Het oude karretje belemmert wel een beetje het dieptezicht. Of het verbergt iets. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Nostalgie

          Ga hier ook zeker voor de zwart-wit..Past ook veel beter bij het sfeertje....Mooi..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Nostalgie

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Voor mij ook de z/w ! Ook omdat daar het contrast net wat beter is.
            Het oude karretje belemmert wel een beetje het dieptezicht. Of het verbergt iets. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
            Ja dat klopt, want ook dat is Frankrijk, er stond niet alleen een oud karretje, maar er lag ook een hoop versleten banden (zie je nog deels rechts van de wagen)
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Nostalgie

              Ik vind dergelijk onderwerp meestal beter in zw/w. En dit is hier ook het geval.

              Grtz

              Patrick
              http://www.patricklemaire.photography/

              Comment


              • #8
                Re: Nostalgie

                Hier toch iemand die voor de kleurtjes gaat
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Nostalgie

                  Mooi maar er zat meer in denk ik
                  Vind dat de vrachtwagen voor de compo eigenlijk verkeerd staat - volg Johan dus
                  En er is ook "een bult" boven de rollen stro - de horizon (?) (maar heeft een andere kleur dan de zichtbare horizon).
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nostalgie

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
                    Ja dat klopt, want ook dat is Frankrijk, er stond niet alleen een oud karretje, maar er lag ook een hoop versleten banden (zie je nog deels rechts van de wagen)
                    Bedankt voor de uitleg. Ik dacht al zoiets.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nostalgie

                      Voor mij duidelijk de ZW versie !! Voor mij toch mooi uitgevoerd gezien de omstandigheden.
                      www.erikthomas.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nostalgie

                        gebeurd niet zo vaak ,maar ook ik ga voor de Z/W versie ,knap gedaan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nostalgie

                          Betreffende inhoud zeker de zwart-wit, hier vloeit de nostalgie vrolijk en neutraal naar het interpretatie vermogen van de kijker. (en de banden zijn buitenspel gezet). Knap
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nostalgie

                            Voor mij haalt de kleuren foto het, het roestig karreke komt hier echt tot zijn recht.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nostalgie

                              ik ga absoluut voor de ZW, kleuren iets te flets voor mij, de compo komt veel mooier uit in ZW vind ik en de ZW past ook beter bij het thmea van de oude auto.
                              mooi!!
                              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                              Comment

                              Working...
                              X