Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie wil een koopje doen ?? maar ik denk dat je geript wordt :) :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wie wil een koopje doen ?? maar ik denk dat je geript wordt :) :)

    voor 625 euro
    ne canon 5Ds , met ne 70-200 f2,8 IS , en met ne grip.
    ik heb naar kapazaa geschreven dat dit niet kan, maar die trekken zich daar genen bal van aan. het blijft staan.
    dus ge koopt dit, verkoopt die lens voor een 200 euro meer , en ge hebt ne 5Ds met grip, en 200 euro er boven op.
    geen enkele bank die zo nen intrest geeft.

  • #2
    Re: wie wil een koopje doen ?? maar ik denk dat je geript wordt

    Prijs is extreem laag. Dat klopt.
    Hier moet een vreemd verhaal achter schuilen of mogelijks is het een typfout.
    Ik denk niet dat het om diefstal of zo zou gaan want de dozen en alle toebehoren zitten er bij.
    Mogelijks een lokkertje om aandacht te trekken en wie op het voorstel wil ingaan krijgt de echte (en veel hogere) prijs te horen.
    Want voor zover ik weet zijn de prijzen daar vermeld niet afdwingbaar.

    Comment


    • #3
      Re: wie wil een koopje doen ?? maar ik denk dat je geript wordt

      Pure oplichterij natuurlijk.
      Als het te mooi is om waar te zijn dan is het wel degelijk in 99% van de gevallen...... te mooi om waar te zijn.
      Als je dus 625 eurootjes kwijt wil geraken: DOEN !
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: wie wil een koopje doen ?? maar ik denk dat je geript wordt

        De laatste tijd zijn er veel oplichters op het pad.
        Zowel op Kapaza, als 2dehands en Marktplaats.

        Enkele kennissen van me zijn al het slachtoffer geworden bij het kopen van analoog Leica spul.
        De gebruikte foto's had de oplichter gevonden op internationale verkoopsites, dus het is aan te raden om de foto's door Google image search te halen.

        Comment


        • #5
          Re: wie wil een koopje doen ?? maar ik denk dat je geript wordt

          Ik heb Kapaza ook gecontacteerd en feedback gegeven en zelfs verwezen naar dit topic.
          Ik kreeg een email terug dat ze het zoekertje hebben weggehaald.
          Nikon D750, 24-120mm F4, SB910

          Comment


          • #6
            Re: wie wil een koopje doen ?? maar ik denk dat je geript wordt

            De laatste tijd zijn er vele bieders uit Frankrijk die enkel met paypal willen betalen.
            Ik vertrouw het voor geen haar !
            Mijn 700D wordt telkens op geboden door een Francaise die 30 euro meer biedt, maar enkel met paypal wil betalen.
            Ik heb verhalen gelezen dat ze, wanneer je het verstuurd, ze een claim indienen dat ze een doos hebben gekregen zonder iets in.
            Paypal blokkeert dan je geld, maar zij hebben de spullen wel al !!!

            Comment


            • #7
              Re: wie wil een koopje doen ?? maar ik denk dat je geript wordt

              Oorspronkelijk geplaatst door funnyplace Bekijk bericht
              De laatste tijd zijn er vele bieders uit Frankrijk die enkel met paypal willen betalen.
              Ik vertrouw het voor geen haar !
              Mijn 700D wordt telkens op geboden door een Francaise die 30 euro meer biedt, maar enkel met paypal wil betalen.
              Ik heb verhalen gelezen dat ze, wanneer je het verstuurd, ze een claim indienen dat ze een doos hebben gekregen zonder iets in.
              Paypal blokkeert dan je geld, maar zij hebben de spullen wel al !!!
              Ik heb het ook altijd iets tricky gevonden, maar ik zit steeds aan de 'goede' kant als koper. Ik heb het gevoel dat ze de koper het meeste beschermen, maar indien die van slechte wil is kan die gemakkelijk misbruik maken van het systeem.

              Comment


              • #8
                Re: wie wil een koopje doen ?? maar ik denk dat je geript wordt

                Een overschrijving is bijna net zo snel gedaan dan gebruik te maken van PayPal.

                en inderdaad kunnen ze bij Paypal hun centen terug halen of ze zorgen dat er geen geld staat op de gekoppelde rekening.

                mvg
                nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                Comment

                Working...
                X