Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dilemma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dilemma

    Beste forumgebruikers,
    ik zit met een dilemma voor een nieuwe camera, ik had een sony a330, met lenzen en filters, de body is gevallen op de rotsen en is defect, nu overweeg ik een nieuwe aan te schaffen en dacht aan de sony ILCA-77 II(enkel body) of kan ik beter een ander merk kopen voor deze som met nieuwe lenzen en filters?
    vriendelijke groeten
    Patrick

  • #2
    Re: Dilemma

    Was je tevreden van je sony?
    Misschien zijn de meeste dingen die beter konden ook beter op de nieuwere a77II...
    Van merk veranderen is direct ook al je huidige lenzen opgeven, dus misschien meer verlies

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: Dilemma

      Dag Bulke,
      ik deel je mening, maar mensen uit mijn omgeving deden me twijfelen, volgens hun zijn er betere merken voor dat geld, maar idd dat is alles nieuw kopen en dus nog meer geld, moet wel zeggen ik ben zeker geen pro, maar hou toch wel van creativiteit en een betere foto, dus denk dat ik maar bij mijn eerste gedachte blijf en voor de sony kies.Eigenlijk was ik best tevreden met de kwaliteit, want uiteindelijk ligt het toch veel aan het manneke zelf.
      Alleszins bedankt voor je reactie.

      Comment


      • #4
        Re: Dilemma

        Oorspronkelijk geplaatst door vapu Bekijk bericht
        Dag Bulke,
        ik deel je mening, maar mensen uit mijn omgeving deden me twijfelen, volgens hun zijn er betere merken voor dat geld, maar idd dat is alles nieuw kopen en dus nog meer geld, moet wel zeggen ik ben zeker geen pro, maar hou toch wel van creativiteit en een betere foto, dus denk dat ik maar bij mijn eerste gedachte blijf en voor de sony kies.Eigenlijk was ik best tevreden met de kwaliteit, want uiteindelijk ligt het toch veel aan het manneke zelf.
        Alleszins bedankt voor je reactie.
        Welke lenzen en welke filters heb je?
        Als het gewoon kitlenzen zijn met "beschermfilters", dan heb je uiteraard alle keuze en kost een ander merk evenveel. Als je daarentegen enkele kwaliteitsvolle lenzen hebt dan is het altijd het beste om te blijven bij het merk dat je momdnteel hebt.

        Comment

        Working...
        X