Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

indian summer 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] indian summer 2


  • #2
    Re: indian summer 2

    Mooi belicht! Een geslaagde foto!

    Comment


    • #3
      Re: indian summer 2

      Oorspronkelijk geplaatst door Wouter! Bekijk bericht
      Mooi belicht! Een geslaagde foto!
      Wil ik tegenspreken.. Gezicht heeft totaal andere kleur dan de benen/armen, die trouwens een heel onnatuurlijke donkere kleur hebben.
      Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

      Comment


      • #4
        Re: indian summer 2

        Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
        Gezicht heeft totaal andere kleur dan de benen/armen, die trouwens een heel onnatuurlijke donkere kleur hebben.
        Hm, na herziening moet ik je hierin gelijk geven. Mijn aandacht werd in eerste instantie getrokken naar haar gezicht en tooi.

        Comment


        • #5
          Re: indian summer 2

          Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
          Wil ik tegenspreken.. Gezicht heeft totaal andere kleur dan de benen/armen, die trouwens een heel onnatuurlijke donkere kleur hebben.
          Reflectiescherm op haar gezicht gehouden.....

          Comment


          • #6
            Re: indian summer 2

            Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk bericht
            Reflectiescherm op haar gezicht gehouden.....
            Veel elementen zitten al goed op deze foto.. Maar probeer kritisch te kijken naar de hele foto. Volgende keer groter reflectiescherm en haar helemaal belichten.
            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

            Comment


            • #7
              Re: indian summer 2

              Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
              Veel elementen zitten al goed op deze foto.. Maar probeer kritisch te kijken naar de hele foto. Volgende keer groter reflectiescherm en haar helemaal belichten.
              Er is dus ook veel te redden. Zelfs zonder te beginnen met PS, kan je hem gewoon vierkant croppen.
              Ik vind het een foto met heel veel sfeer.
              Groetjes,
              Xavier
              Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
              Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
              Laat de commentaren maar komen.

              Comment


              • #8
                Re: indian summer 2

                Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
                Veel elementen zitten al goed op deze foto.. Maar probeer kritisch te kijken naar de hele foto. Volgende keer groter reflectiescherm en haar helemaal belichten.
                Bedankt voor je uitleg.
                Er wordt te veel enkel goede dingen over de foto's gezegd,
                maar de fotograaf is beter gediend met uitleg wat niet goed is, en hoe je het kun verbeteren.

                Ondertussen worden kijkers zoals ik ook bijgeschaafd ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: indian summer 2

                  Het licht is prima, niemand ziet technische 'mankementen' als de foto gevoel heeft.
                  De foto heeft helaas geen gevoel.
                  Tis een meisje dat zit in het gras met een indianenoutfit aan.
                  Met dat soort licht, kijk wat het doet met die verentooi. Ik zou direct wat meer silhouet opzoeken.
                  Laat ze rechtstaan en interessante poses met haar lichaam aannemen
                  Of ga dichter. Zoek de goeie expressie.
                  Doe iets. Zodat je foto meer wordt dan een snapshot waar te veel tijd in gekropen is.
                  www.minnev.be
                  Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                  Comment

                  Working...
                  X