Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sanicole en fuji

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sanicole en fuji

    Een collega fotograaf was nogal ontgoocheld over de prestaties van de x-t1 op Sanicole. (Fotograferen van vliegtuigen in actie)

    Wat zijn jullie ervaringen met dit toestel voor dergelijke snelbewegende onderwerpen ?
    Moeten we hiervoor teruggrijpen naar Nikon (of Canon) ?

    Graag jullie ervaring

    Peter


    Sent from my iPad using Tapatalk

  • #2
    Re: Sanicole en fuji

    welke prestaties was de collega teleurgesteld?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Sanicole en fuji

      Autofocus, gebruiksgemak. Hij is na een uurtje overgeschakeld op zijn Nikon.


      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Sanicole en fuji

        Ik heb geen ervaring met Fuji camera's, maar in de nieuwste Shoot staat een test van de nieuwe X-T2, die zou een heel stuk beter zijn voor actiefotografie dan de X-T1, maar als het echt snel moet gaan, dan heb je wel de "Power Booster grip" nodig.
        Of die camera dan ook mee kan (AF-snelheid) met de snelste reflexcamera's, dat is een andere zaak.
        Op dit ogenblik zijn de snelle reflexcamera's nog altijd in het voordeel bij actiefotografie, maar de spiegelloze camera's worden wel steeds beter (de AF wordt sneller).
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Sanicole en fuji

          ik gebruik als ik haast heb en snel moet zijn een Canon SLR, wanneer ik de tijd heb en wil genieten van het fotograferen gebruik ik een Fuji X-PRO1, heerlijk fotograferen met Fuji, alleen de snelheid laat inderdaad te wensen over, maar beeldkwaliteit en genot FUJI !!
          Weet niet hoe het is met de X-T1 maar zal ongetwijfeld ongeveer hetzelfde zijn, al is die sneller dan de X-PRO1.