Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En plots werd het stil...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] En plots werd het stil...

    Als er iets lekker in de koelkast staat en het plots wel heel erg stil wordt... dan ben ik blij dat ik mijn camera dicht bij de hand heb


  • #2
    Re: En plots werd het stil...

    Hele leuke foto! Deed me glimlachen!!

    Kleine opmerking, de opgelichte voetjes komen wat artificieel over. Ik zou de rest van de foto ook wat lichter maken (en dan zou dat het vorige probleem automatisch oplossen volgens mij). Aandacht wordt sowieso door de voetjes getrokken dus dat contrast moet niet voor mij.
    Je ziet op mijn scherm zelfs heel duidelijk op de deur waar je met je brush geweest bent.
    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

    Comment


    • #3
      Re: En plots werd het stil...

      Schitterende foto! Dat is wat ze noemen echt op heterdaad betrapt 😀 Moet -Will- wel bijtreden wat betreft de verlichte voeten: de Brush is wat te duidelijk te zien...

      Groetjes Marchristan.

      Comment


      • #4
        Re: En plots werd het stil...

        Goedidee, mooie foto, al volg ik de opmerking over het lichter maken van de voetjes.
        Niettemin, tof

        Comment


        • #5
          Re: En plots werd het stil...

          Heel erg knap
          Alles was voorbereid voor de frigo openging denk ik
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: En plots werd het stil...

            Tof & goe !
            Grtn thierry

            Comment


            • #7
              Re: En plots werd het stil...

              Dank je allemaal voor de reacties. De bewerking aan de voetjes zal ik eens opnieuw onder handen nemen. De kinderen hadden voordien gebak gemaakt met de mama en daar konden ze niet vanaf blijven blijkbaar

              Comment


              • #8
                Re: En plots werd het stil...

                wat een toffe foto van twee curieuzeneuzekes
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment

                Working...
                X