Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji X-E2S

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji X-E2S

    Hallo,

    heeft iemand ervaring met dit toestel?
    Ik zou het meestal gebruiken voor straatfotografie.

    Dank bij voorbaat.

  • #2
    Re: Fuji X-E2S

    Ik heb de X-E2, wat op zich bijna hetzelfde toestel is. Ik ben er erg tevreden van, zowel qua beeldkwaliteit als qua handeling. Het is een compact toestel dat handig werkt. Koop er een 23,27 of 35 prime bij en je zit perfect voor straatfotografie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

    Comment


    • #3
      Re: Fuji X-E2S

      Heb dit toestel vorige week aangeschaft, en ben nu op vakantie in Bretagne. Maar ik vind dit een heel aangenaam toestel om mee te nemen en om mee te weken. En het is een heel discreet toestel om mee te werken. Ik heb er zeker geen spijt van.
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

      Comment


      • #4
        Re: Fuji X-E2S

        Dank voor de info. Ik zie op een Fuji-site dat er soms kleine filtermaten worden gebruikt (43 of 39mm). Zijn daar vlot filters (alleen UV en Pola) en zonnekappen voor verkrijgbaar?

        Oh ja, prettige vakantie, natuurlijk!

        Comment


        • #5
          Re: Fuji X-E2S

          Filters zijn geen probleem. Zonnekappen, dat weet ik niet maar Fuji levert bij de meeste lenzen (alle lenzen die ik heb) een zonnekap.
          Ik zou geen UV filter kopen maar een echte "clear" protector filter. Die geven geen lichte verkleuring die een UV filter wel geeft en het filteren van UV is niet nodig op een digitale camera.

          Comment


          • #6
            Re: Fuji X-E2S

            Dank voor de info.

            Comment

            Working...
            X