Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

    Ik heb nog een gratis dagpas en maandpas tegoed van Telenet.
    Die dagpas zou vanzelf stoppen las ik na 24u dus geen probleem, activatie kan wel tot 1u duren, dus niet wachten tot voor een topmatch

    Maandpas :
    De maandpas moet je annuleren in het telenetmenu.
    Kun je dit bvb activeren met de code en erna meteen opzeggen (zodat ik dit niet vergeet), maar blijft mijn gratis maand dan automatisch verder lopen of stopt dit dan meteen?

    Daar staat ook bij : * Aanbieding geldig t.e.m. 30/09/2016.
    Je geniet van 1 maand gratis Play Sports. Daarna kan je zonder kosten opzeggen.
    Na de promoperiode betaal je € 18,40, € 23,90 of € 29,40 per maand voor Play Sports (prijs afhankelijk van het aantal digitale diensten – internet – vaste telefonie – digitale tv - waarop je bij Telenet geabonneerd bent).

    Ik neem aan dat dit betekent dat ik kan gratis activeren tem 30/9 en vanaf dan begint de gratis maand na activatie ?
    Dus niet dat die gratis maand tot max 30/9 geldt ?

    Soms wat dubbelzinnig
    Iemand al ervaringen mee ?
    Last edited by CanonYouCan; 7 september 2016, 18:08.

  • #2
    Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

    Als je heel zeker wil zijn, best bellen en de datum opgeven wanneer ze het moeten stopzetten 015 666666
    En moest je het vergeten, dan wordt er geen volledige maand aangerekend, maar een pro rata verrekening per dag.
    Zo neem ik ieder jaar tijdens de winter een paar maanden Play more, tot ik het gezien heb, dan zet ik het stop via telefoon,
    is wel het zekerste.

    Comment


    • #3
      Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

      En voor de rest van de vragen ... zelfde telefoonnummer. 😊
      Dat is ook het zekerste.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

        Aangezien Play sports een zogenoemd 'extra pakket' is bij Telenet, zouden dit de voorwaarden/kosten moeten zijn voor opzeg.
        Ik dacht toch dat dit duidelijk is (?) :



        Telefoneren, misschien ja, maar van wat daar gezegd/beloofd wordt heb je geen bewijs.

        Comment


        • #5
          Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Telefoneren, misschien ja, maar van wat daar gezegd/beloofd wordt heb je geen bewijs.
          Van wat je afgesproken hebt aan de telefoon kreeg ik steeds binnen de kortste tijd een mail Ivan.
          En hier nog nooit één euro kosten aangerekend geweest.

          Comment


          • #6
            Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Van wat je afgesproken hebt aan de telefoon kreeg ik steeds binnen de kortste tijd een mail Ivan.
            En hier nog nooit één euro kosten aangerekend geweest.
            Ah zo, dat wist ik niet, sorry.
            Ik heb dan ook nog maar één keer een probleem gehad met Telenet.
            Ons beide GSM's afgesloten toen we in het buitenland waren, zogezegd wegens een nog openstaande factuur.
            We waren net van bank gewisseld, en de domiciiëringen waren nog maar pas gewijzigd van de ene bank naar de andere (nieuwe bank zou voor alles zorgen).
            Lag de fout bij onze oude/nieuwe bank, of bij Telenet... enfin de factuur was wel betaald, en het werd toch na één dag opgelost.
            Efkens paniek toch, want was op onze eerste dag, toen we nog op weg waren naar onze finale bestemming.
            Telenet nam toch de fout op zich (omdat de factuur toch betaald bleek) en we kregen een aantal maanden gratis internet ter compensatie.

            Comment


            • #7
              Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

              Ik schakel play sports altijd uit in de periode dat er geen voetbal is.
              Dan betaal je die maanden gewoon niet.
              Van zodra voetbal begint, schakel ik het terug in.
              Kan gewoon via de Digibox allemaal.
              Canon 7D Mk II - Canon 5D Mk II - Canon EF 17-40mm F/4.0 L USM - Canon EF 300mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 400mm F/5.6 L USM - Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM - Canon EF 1.4x III Extender - Sigma 150mm F/2.8 EX APO DG MACRO HSM

              Comment


              • #8
                Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

                Ik neem telkens een dagpass voor de dagen dat er verschillende topmatchen zijn. Ik ben niets steeds in een telenetomgeving, maar ik ben toch tevreden over deze werkwijze.


                Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

                  Toch vreemd dat een extra pakket activeren bij Telenet kan in een paar online klikken zonder veel gedoe.
                  Desactiveren vereist evenwel altijd een belletje met de nodige vragen waarom.
                  Minder glas dan vroeger, maar beter.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Toch vreemd dat een extra pakket activeren bij Telenet kan in een paar online klikken zonder veel gedoe.
                    Desactiveren vereist evenwel altijd een belletje met de nodige vragen waarom.
                    Kan inderdaad ook, maar opzeggen naar een datum in de toekomst doe je best telefonisch,
                    is toch totaal geen probleem dat ze een paar vragen stellen, als je de waarheid zegt kunnen ze daar alleen maar uit leren.
                    En met een bevestigende mail heb je wat in handen, zorg wel dat je het ID nummer van de eigenaar van het contract bij hebt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

                      Telenet deinst er niet voor terug om nog een stapje verder te gaan: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2766566
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

                        Toch niet, voor abonnees van voetbalploegen die dit aanbod krijgen staat dit :

                        * Aanbieding geldig t.e.m. 30/09/2016.
                        Je geniet van 1 maand gratis Play Sports.
                        Daarna kan je zonder kosten opzeggen.
                        Na de promoperiode betaal je € 18,40, € 23,90 of € 29,40 per maand voor Play Sports
                        (prijs afhankelijk van het aantal digitale diensten – internet – vaste telefonie – digitale tv - waarop je bij Telenet geabonneerd bent).

                        Ik zal dit online activeren (misschien vandaag nog om de eerste match op te scheppen) en vragen dat ze meteen de opzegdatum op de laatste gratis dag zetten.


                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Aangezien Play sports een zogenoemd 'extra pakket' is bij Telenet, zouden dit de voorwaarden/kosten moeten zijn voor opzeg.

                        Ik dacht toch dat dit duidelijk is (?) :



                        Telefoneren, misschien ja, maar van wat daar gezegd/beloofd wordt heb je geen bewijs.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                          Toch niet, voor abonnees van voetbalploegen die dit aanbod krijgen staat dit :

                          * Aanbieding geldig t.e.m. 30/09/2016.
                          Je geniet van 1 maand gratis Play Sports.
                          Daarna kan je zonder kosten opzeggen.
                          Na de promoperiode betaal je € 18,40, € 23,90 of € 29,40 per maand voor Play Sports
                          (prijs afhankelijk van het aantal digitale diensten – internet – vaste telefonie – digitale tv - waarop je bij Telenet geabonneerd bent).

                          Ik zal dit online activeren (misschien vandaag nog om de eerste match op te scheppen) en vragen dat ze meteen de opzegdatum op de laatste gratis dag zetten.
                          Mij is het in feite om het even wat of hoe. Ik keek vroeger per match, waarvoor ik telkens 10 euro betaalde.
                          Bekeek je twee matchen per maand, dan kostte het reeds duurder dan het goedkoopste abonnement.
                          Ik bekijk nu gemiddeld vier matchen per maand en dit kost me 23.90 € per maand.
                          Ik ga het zeker nooit opzeggen, tenzij Zulte-Waregem uit eerste klasse moest verdwijnen .

                          Comment


                          • #14
                            Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

                            Bij Proximus kost dit minder dan de helft, nl 9,95 eur per maand.

                            Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Re: Play Sports, geraak je daar snel vanaf ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Mij is het in feite om het even wat of hoe. Ik keek vroeger per match, waarvoor ik telkens 10 euro betaalde.
                              Bekeek je twee matchen per maand, dan kostte het reeds duurder dan het goedkoopste abonnement.
                              Ik bekijk nu gemiddeld vier matchen per maand en dit kost me 23.90 € per maand.
                              Ik ga het zeker nooit opzeggen, tenzij Zulte-Waregem uit eerste klasse moest verdwijnen .
                              Ik moet hier mijn eigen quoten, maar na vanavond ziet het er niet naar uit dat SVZW rap uit eerste klasse zal verdwijnen.
                              Na de match tegen Telenet (Mechelen) is dit maar al te duidelijk geworden.
                              Dus, ik blijf met alle plezier dat maandelijks bedrag betalen.
                              Boeren, boeren, boeren, boeren, boeren...... en ik denk dat er velen maar al te graag zouden vergeleken worden met die 'boeren' uit Waregem.
                              Boeren blijven noeste werkers, en dat als "scheldwoord" krijgen, is niet voor elke ploeg gegeven .
                              De meeste ploegen moeten het doen met... luiaards, luiaards, luiaards...... , en dan rest er enkel maar op de goksites je geluk te gaan beproeven .

                              Ben ik blij uit een boerengemeente te komen .
                              Last edited by Guest17; 24 september 2016, 21:03.

                              Comment

                              Working...
                              X