Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel Laarne [IR]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kasteel Laarne [IR]

    Lange tijd dat ik hier nog eens iets postte ... sabbatjaren hebben deugd gedaan

    Intussen heb ik een andere Canon laten ombouwen voor infrarood fotografie (Canon 400D) en ben ik al een jaartje zoet met het opzoeken (via Google maps, NGI stafkaarten en Google streetview) en bezoeken van kasteelsites in Belgie, een on-going project dus....

    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

  • #2
    Re: Kasteel Laarne [IR]

    De flares links en het beeldwerk rechts lijden wat veel af van het onderwerp (kasteel). Misschien leuker vanuit een andere hoek ofzo.
    Infrarood is wel een cool effect, vind het wel minder van toepassing op gebouwen, daar doet het vrij weinig mee.

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel Laarne [IR]

      Toch een mooi resultaat al is het inderdaad wel spijtig van de flare links en zeker die grote linksonder
      Heb wel de indruk dat je nog wat werk hebt om het geheel wat recht te trekken door de vervorming van de lens
      Maar voor de rest vind ik het wel geslaagd en vooral het is weer eens iets anders

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel Laarne [IR]

        Prachtig om te zien. Ik ben niet zo´n fan van kastelen, maar zo wel!

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel Laarne [IR]

          De commentaren komen overeen met mijn gedachten. De donkere rond de bloemen (in de pot) zou ik ook proberen aan te pakken.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel Laarne [IR]

            Alles al wel gezegd...Nog even deze puntjes aanpakken en hij is af...Op zijn tijd vind ik het zeker wat hebben zo'n IR opname...
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment

            Working...
            X