Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vier beelden, drie vrouwen, en een blad.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Vier beelden, drie vrouwen, en een blad.


    Meestal ben ik met landschapjes bezig, maar de laatste tijd ook een paar keer naar Brussel centrum getrokken. Vond dat eigenlijk wel fijn, en zo verschillend van hoe ikzelf landschap aanpak is dat niet. Bij landschap struin ik ook rond op zoek naar zaken die me opvallen, naar dingen die frapperen. En zo verschillend is dat wandelen in de stad nu ook weer niet, ook daar is het konstant uitkijken naar dingen die opvallen. Hier was het dus hetgene waar die drie dames mee bezig waren.

    Ik weet wel niet in welke mate "candid" genomen foto's van mensen hier op BD geplaatst mogen worden ? Ik hoor het wel.





    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Vier beelden, drie vrouwen, en een blad.

    Een mooie foto, mooi in beeld gebracht.
    Het gekleurde blad is een ondersteuning van de titel en versterkt het effect.
    Er mocht voor mij wel iets meer contrast in de foto zitten.

    Comment


    • #3
      Re: Vier beelden, drie vrouwen, en een blad.

      Nog meer contrast hoeft voor mij niet. Leuke foto goed voor een glimlach, perfecte kadrering, hou ik van. Ik las in eerste instantie: vier beelden, drie vrouwen en een bad, dus je begrijpt dat ik deze onmiddellijk wilde zien ... :-(
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Vier beelden, drie vrouwen, en een blad.

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Ik las in eerste instantie: vier beelden, drie vrouwen en een bad, dus je begrijpt dat ik deze onmiddellijk wilde zien ... :-(
        :-)) !!!
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment

        Working...
        X