Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vietnam ninh binh tam coc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] vietnam ninh binh tam coc

    Wonderlijke natuur omgeving Ninh Binh


  • #2
    Re: vietnam ninh binh tam coc

    Fraaie registratie van het prachtige landschap. Je zou zo het landschap zelf willen beleven.
    Compositorisch twijfel ik over de takken, en het kader dat net te klein is aan de rechter-bovenkant.
    Moeilijk moment qua licht, wat je vrij goed hebt gedaan. Er zit nog wat ruimte in het histogram om het licht wat op te trekken, waardoor dan ook misschien het iets teveel zwart beter wordt.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: vietnam ninh binh tam coc

      Er lijkt veel verscherping te zijn toegepast (maar dat kan door de kwaliteit van de jpeg komen).
      Misschien toch een kleine beetje je schaduwen ophalen, je zit met heel veel zwarte vlekken waardoor de foto mij een beetje een underexposed gevoel geven.

      Dit is commentaar nadat ik de foto voor een 2de keer zag. In eerste instantie vind ik het zeker een prachtige foto die goed de omgeving weergeeft en uitnodigt om er zelf heen te gaan
      Last edited by RobC83; 5 september 2016, 14:20.

      Comment


      • #4
        Re: vietnam ninh binh tam coc

        Mooi en uitzonderlijk landschap hoor
        Maar ik moet bovenstaande wel volgen, denk wel dat er meer in de opname zit en er ook uit te halen is

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: vietnam ninh binh tam coc

          het ziet er alleszins een vreemde vallei uit, dat heb je zeker en vast zeer goed vastgelegd, ik kijk reikhalzend uit naar wat er in de verte tussen die enorme bergwanden zou kunnen zijn.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: vietnam ninh binh tam coc

            Prachtig landschap hier vastgelegd..
            Zou zeker proberen of er nog wat meer uit te halen valt, de foto is het waard...Kwa compo vind ik de takken niet storend, wel wat krapjes rechts bovenin..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment

            Working...
            X