Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

staketsel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] staketsel

    DSC_0076 by Valcke Nicolas, on Flickr
    Nikon D3300 Sigma 18-35 f1.8, tamron 90 f2.8, tokina 11-16 f2.8, tamron 70-300 f4-5.6, nikon 18-105

  • #2
    Re: staketsel

    De compositie zit goed, maar de lucht vind ik er persoonlijk over. Té.
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: staketsel

      Knap, en mooi bewerkt!

      Comment


      • #4
        Re: staketsel

        Heel mooi en een prachtige bewerking
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: staketsel

          Knappe filmische bewerking
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: staketsel

            +1 op vorige commentaren. Prachtige plaat! Alleen jammer dat met deze lichtinval het huis wat de aandacht weg trekt.

            Groetjes Marchristan.

            Comment


            • #7
              Re: staketsel

              Met veel fantasie bewerkt. Niet mijn smaak, maar je hebt het toch op een manier gedaan die voor mij toch aangenaam is om naar te kijken.
              Als opbouwende opmerking zou ik mee willen geven dat de horizon scheef staat, en het waarschijnlijk mooier zou zijn om de helft van de lucht af te snijden, waardoor de horizon wat naar boven komt.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: staketsel

                Mooi gedaan en voor mij hoeft het niet altijd natuurlijk te zijn, er mag al eens (veel) fantasie gebruikt worden
                Ik volg wel Johan om er een stuk van de lucht af te halen, maakt de opname nog beter

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: staketsel

                  intrigerende donkerduistere plaat. de linkerkant is wat donker, maar juist daardoor komen de lijnen van staketsel en licht zo mooi tot uiting.
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: staketsel

                    Al is het geen bewerking die ik zelf snel zou toepassen, het spreekt me wel aan...Heel veel drama zit erin..
                    Inderdaad nog even rechtzetten, viel me direct op..
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: staketsel

                      Mooi beeld maar voor mij is de bewerking net iets té
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: staketsel

                        Zijn dit 2 foto's in elkaar? Het niveau van het water klopt niet. Ook de positie van de golfbreker tov de pier is ook niet logisch.


                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Re: staketsel

                          Oorspronkelijk geplaatst door thomasverbiest1 Bekijk bericht
                          Zijn dit 2 foto's in elkaar? Het niveau van het water klopt niet. Ook de positie van de golfbreker tov de pier is ook niet logisch.


                          Sent from my iPad using Tapatalk
                          Tja er is duidelijk wat aan geshopped (EFIX zegt bijvoorbeeld dat het een snelle sluitertijd was) maar in eerste instantie vond ik het toch een leuke foto.
                          Nu je het zegt lijkt er wel een en ander niet te kloppen, party pooper

                          Comment


                          • #14
                            Re: staketsel

                            Mooie dramatiek, bewerking of niet voor mij telt het eindresultaat en dat is knap.

                            Comment

                            Working...
                            X