Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even tot rust komen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Even tot rust komen


  • #2
    Re: Even tot rust komen

    De dame was haar bril nog aan het goedzetten en verwachtte niet dat je al ging afdrukken
    Een leuk vakantiekiekje lijkt me
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Even tot rust komen

      Gewone vakantiefoto, niets speciaals. Wat wou je ermee bereiken?
      Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

      Comment


      • #4
        Re: Even tot rust komen

        Ze had toch liever eerst iets door d'r haar gedaan, snoodaard (dacht ze..)
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Even tot rust komen

          @ Will Gewoon uw oordeel en dat heb je mij gegeven...THx.... t'is een foto van mijn vrouwke die even rust neemt.
          @ Henk47 beste compliment tot hier toe...jammer dat ik al 55 jaar ben

          Comment


          • #6
            Re: Even tot rust komen

            Kleine tip misschien nog, kijk eens naar de huidkleuren. Lijken mij een beetje te veel naar de rode kant (op mijn niet gekalibreerd beeldscherm), terwijl de achtergrond een beetje te koel (blauw) overkomt. Ook zou ik haar een beetje oplichten.
            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

            Comment


            • #7
              Re: Even tot rust komen

              Will bij mij zijn de kleuren bruin het gezicht is iets roder, mijn monitor is wel gekalibreerd de achtergrond heb ik al een beetje verwarmt, toch bedankt voor de tip iets waar ik in de toekomst zekers ga opletten.

              Comment


              • #8
                Re: Even tot rust komen

                Ik zou de foto geheel wat oplichten. Ik heb ook in photoshop beetje de witbalans aangepast naar warmer en dat geeft ook al een beter beeld IMO. Het draagt bij aan het vakantiegevoel (warmere oorden).

                Ik zou wel eens de originele willen zien, maar het lijkt me dat je nogal fel aan de schaduwen en highlights getrokken hebt en dat je daarmee een (wel correct) maar uitgevlakter beeld krijgt (lijkt me zo aan de gebouwen en achtergrond op te vallen). Ik zou een scherper contrast verwachten gezien het er toch een mooie dag met enkele wolkjes uitziet.

                Mooie lokatie, met dat steegje dat naar de doorkijk naar het torentje leidt.

                EDIT: als je er niets op tegen hebt wil ik wel eens een linkje plaatsen met de foto waar ik wat aan bijgewerkt heb?

                Comment


                • #9
                  Re: Even tot rust komen

                  @ Stefan zou wel deze foto eens graag door een ander bewerkt zien...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Even tot rust komen

                    Oorspronkelijk geplaatst door freddy lachi Bekijk bericht
                    @ Stefan zou wel deze foto eens graag door een ander bewerkt zien...
                    Hey,
                    was deze even vergeten tot ik hem in mijn downloads tegenkwam, hopelijk heb je er nog wat aan:

                    Comment


                    • #11
                      Re: Even tot rust komen

                      Stefan echt mooi die warme toon is veel aangenamer de mijne als je er lang naar keek was hij te flets... en de foto heeft ook meer scherpte...thx

                      Comment


                      • #12
                        Re: Even tot rust komen

                        Oorspronkelijk geplaatst door freddy lachi Bekijk bericht
                        Stefan echt mooi die warme toon is veel aangenamer de mijne als je er lang naar keek was hij te flets... en de foto heeft ook meer scherpte...thx
                        Graag gedaan :-) Ik heb alles gewoon met de Camera-Raw Filter gedaan (die werkt ook op een jpg :-)), maar met de origineel (grote jpg of nog beter RAW) ga je er nog veel meer uit halen denk ik.

                        Comment

                        Working...
                        X