Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboekje zonder logo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoboekje zonder logo

    Hey,

    Ik ben op zoek naar een goede, betaalbare leverancier van fotoboekje. Het zou iets moeten zijn in dat past een handtas, bv 20x15 ofzo. Profotonet levert mooie boeken maar die zijn eigenlijk een beetje te sjiek boor hetgeen het moet dienen. Heb smartphoto en pixum al gevonden, maar bij allebei staat hun logo bij op de kaft.
    En ik wil eigenlijk geen logo van de fabrikant er op (als je ergens gaat eten hangt het label van de colruyt ook niet meer aan de groentjes)

    Iemand ideetjes?

  • #2
    Re: Fotoboekje zonder logo

    Je zou hier eens kunnen kijken en/of informeren. Je kunt o.a. je eigen fotoboek als PDF aanleveren gemaakt met de Software die je zelf kiest Indesign, Photoshop, Quark of..

    Maak een professioneel fotoboek bij Fotofabriek. Hier vind je het overzicht van al onze fotoboeken, van budget tot exclusief.


    Standaard plaatsen zij een Barcode op het omslag maar voor een kleine meerprijs kan dat er ook af gelaten worden
    Last edited by olivetti; 2 september 2016, 18:26.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Fotoboekje zonder logo

      Bij pixum kan je het logo gewoon van de kaft halen, doe ikzelf trouwens altijd, enkel aan de binnenkant van de achterzijde zal je nog een klein logo vinden, maar dat zie je niet aan de buitenkant dan hé

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: Fotoboekje zonder logo

        Ik heb eens bij profoto besteld en er stond geen barcode op!

        Comment


        • #5
          Re: Fotoboekje zonder logo

          Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
          Je zou hier eens kunnen kijken en/of informeren. Je kunt o.a. je eigen fotoboek als PDF aanleveren gemaakt met de Software die je zelf kiest Indesign, Photoshop, Quark of..

          Maak een professioneel fotoboek bij Fotofabriek. Hier vind je het overzicht van al onze fotoboeken, van budget tot exclusief.


          Standaard plaatsen zij een Barcode op het omslag maar voor een kleine meerprijs kan dat er ook af gelaten worden
          Bedankt voor de tip, ziet er heel netjes uit!


          Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
          Bij pixum kan je het logo gewoon van de kaft halen, doe ikzelf trouwens altijd, enkel aan de binnenkant van de achterzijde zal je nog een klein logo vinden, maar dat zie je niet aan de buitenkant dan hé

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
          Ik had reeds contact met pixum, maar daar hebben ze mij niets van verteld. Gek....

          Oorspronkelijk geplaatst door dekonne Bekijk bericht
          Ik heb eens bij profoto besteld en er stond geen barcode op!
          profoto is idd 1 waarvan ik het ook zeker weet (heb ik ook al mooie boeken besteld), maar is dus niet de klasse waarnaar ik op zoek ben.

          Het zal fotofabriek worden, ben benieuwd naar de kwaliteit!

          Comment


          • #6
            Re: Fotoboekje zonder logo

            Oorspronkelijk geplaatst door bartjoosen Bekijk bericht
            Bedankt voor de tip, ziet er heel netjes uit!




            Ik had reeds contact met pixum, maar daar hebben ze mij niets van verteld. Gek....



            profoto is idd 1 waarvan ik het ook zeker weet (heb ik ook al mooie boeken besteld), maar is dus niet de klasse waarnaar ik op zoek ben.

            Het zal fotofabriek worden, ben benieuwd naar de kwaliteit!
            Laat maar horen of je tevreden bent over de kwaliteit. Ik ben wel benieuwd.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment

            Working...
            X