Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Historie uitbreiden in CS6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Historie uitbreiden in CS6

    Als ik een foto bewerk dan zie ik graag in de Historie wat ik zoal gedaan heb zodat ik desnoods kan terug keren.
    Nu is mijn historie ingesteld om x-aantal handelingen ik gedaan heb te onthouden.
    Ik zou de gebeurtenissen/handelingen die ik gedaan heb willen uitbreiden.
    Ik weet dat dit mogelijk is maar vind niet meer waar ja dat kunt doen.
    Iemand die mij daarbij kan helpen?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Historie uitbreiden in CS6



    Ik heb natuurlijk een engelstalig PS, maar mocht je de NL versie hebben, onder Voorkeuren zou je het moeten kunnen terugvinden.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Historie uitbreiden in CS6

      Thx Les, mijn geheugen is niet meer wat het geweest is.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Historie uitbreiden in CS6

        Moest ook even zoeken. Ik wist bv dat er een mogelijkheid was om historie in een apart documentje op te slaan. Eén nadeel: je kunt dat wel doen (in Preferences>General, 'History Log' aanvinken en dan wordt je geschiedenis bijgehouden, maar het is niet mogelijk om in dat documentje zoals gewoonlijk in PS 'op je stappen terug te keren'.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Historie uitbreiden in CS6

          Sorry voor het kapen van je topic, maar iemand enig idee of dit in Lightroom ook mogelijk is?
          Ik vind het niet meteen terug.
          My photo's

          Comment


          • #6
            Re: Historie uitbreiden in CS6

            In LR wordt sowieso de history bijgehouden, zelfs na het afsluiten van het document (of LR zelf). Of bedoel je, in een apart bestand?
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Historie uitbreiden in CS6

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              In LR wordt sowieso de history bijgehouden, zelfs na het afsluiten van het document (of LR zelf). Of bedoel je, in een apart bestand?
              Dat het aantal stappen dat ik kan teruggaan in de "Historie" gewijzigd kan worden in meer dan 15 stappen, zoals het nu staat.
              My photo's

              Comment


              • #8
                Re: Historie uitbreiden in CS6

                Wat? Beperkt tot 15? Ik vind nergens terug dat er een beperking staat op hoeveel 'edits' worden bijgehouden in LR. Kan iemand dit bevestigen?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Historie uitbreiden in CS6

                  Oei, was al beantwoord.

                  Comment

                  Working...
                  X