Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De oude Sint-Jan tussen het onweer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De oude Sint-Jan tussen het onweer

    Tussen de bedrijven door een gaatje gevonden om wat van mijn laatste werk te delen, geschoten op zaterdag avond


    Last edited by Ricky93; 1 september 2016, 10:21.
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

  • #2
    Re: De oude Sint-Jan tussen het onweer

    Prachtig shot hoor.
    Niks op aan te merken tenzij dat je die plek goed hebt uitgekozen.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: De oude Sint-Jan tussen het onweer

      Knap hoor, zo zie je ook goed dat een onweershot altijd nog wat beter is als er wat context bij is. Knappe belichting!

      Comment


      • #4
        Re: De oude Sint-Jan tussen het onweer

        Prima vastgelegd hoor, altijd leuk dat onweer fotograferen
        Lijkt me wel dat de grootste scherpte niet om de bliksem ligt maar wel op de kerk
        Je naam vind ik wel nogal prominent in beeld, de dekking wat minderen zou al veel beter zijn
        Samengesteld beeld met die twee bliksems ?

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: De oude Sint-Jan tussen het onweer

          Late reactie heren, excuses. Als eerste weer heel erg bedankt voor de complimenten!

          @Sieg, grootste scherpte staat inderdaad op de kerk. Ik wilde het diafragma niet te ver knijpen in verband met de licht intensiteit van het type ontladingen dat zichtbaar was. Naam staat er inderdaad groot in, maar dat is in verband met de grote '' jatfactor'' die sommige van mijn foto's hebben gehad. Beeld is niet samengesteld, binnen een ontlading waren alle kanalen gevormd, zie je niet erg vaak met zo veel inslagen tegelijk.
          Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

          Comment

          Working...
          X