Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De waaghals

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De waaghals

    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
    In 'man at work' krijg je de realiteit te zien, een waaghals op natte rotsen tussen het schuimend water.
    Bij nader bestuderen kan ik de situatie van die fotograaf als gevaarlijk en bijna onrealistisch omschrijven gezien de aanrollen golf die de man moet verzwelgen.
    Moest wel glimlachen om bovenstaande quote van raymond op deze foto van mijn vader.
    Gevaarlijk was het niet maar had iedere keer zo'n 20-30 seconden om een foto te maken, en dan snel weer naar achteren ivm de aankomende golven..
    Ik was dus de waaghaals..

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: De waaghals

    Het lijkt erger als je de opname van je vader bekijkt hé Jos
    Maar je hebt er wel een schitterende opname aan overgehouden
    Het lijkt wel een surrealistisch tafereel op deze manier

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: De waaghals

      Als er ergens in het universum een planeet met water zou gevonden worden dan zou deze opname er wel voor kunnen doorgaan. De ruwe rotsen die over elkaar schuiven met een
      lichte beweging in het water waardoor er net een nevel over te zien is is prachtig weergegeven. Kleur en scherpte, alles zit goed in deze opname.

      Gr, Daniel.

      Comment


      • #4
        Re: De waaghals

        Het water stroomt hier bijna mijn scherm af . Mooie dynamiek in de foto. Ik twijfel wel of ik niet een tikkeltje meer lucht had willen zien, de kleuren leken immers ook bijzonder mooi.
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: De waaghals

          Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
          Als er ergens in het universum een planeet met water zou gevonden worden dan zou deze opname er wel voor kunnen doorgaan. De ruwe rotsen die over elkaar schuiven met een
          lichte beweging in het water waardoor er net een nevel over te zien is is prachtig weergegeven. Kleur en scherpte, alles zit goed in deze opname.

          Gr, Daniel.
          Bijzonder goed omschreven, echt een knap beeld

          Mvg John
          http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

          Comment


          • #6
            Re: De waaghals

            heel mooi voorbeeld hoe het standpunt een foto helemaal kan veranderen. ik vind het een fantastische opname !

            de (afwezigheid van) kleur, de lijnen die je wegvoeren, de rotsen aan de beide kanten van de lijnen, het water : bene bene !
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: De waaghals

              Mooi gedaan! Ook net de ideale sluitertijd te pakken denk ik om het water het knapst weer te geven.

              Comment


              • #8
                Re: De waaghals

                Je ''waaghalzerij'' heeft zeker een superfoto en mooi standpunt opgeleverd, Jos !
                Deze avond heeft op mij ook een onuitwisbare indruk achtergelaten. Inderdaad een beetje onaards landschap op een heel mooie manier vastgelegd.
                Weergaloos compo, prachtige sluitertijd en de kleurtjes in de lucht maken het af. (hofje ?)
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: De waaghals

                  Waaghalzerij heeft zijn vruchten afgeworpen. Heel mooi

                  Comment


                  • #10
                    Re: De waaghals

                    Schitterrend Jos, ik kan alleen meeapplaudisseren met de massa
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: De waaghals

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Schitterrend Jos, ik kan alleen meeapplaudisseren met de massa
                      Hier volg ik volkomen....wondermooi!

                      Groetjes Katrien
                      Groetjes Katrien
                      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                      Comment


                      • #12
                        Re: De waaghals

                        Een topplaatje
                        Peter
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: De waaghals

                          knap hoor
                          groeten, Kristof
                          Canon EOS 5D mkII

                          Comment


                          • #14
                            Re: De waaghals

                            Bedankt allen voor de mooie reacties...
                            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                            MIJN WEBSITE

                            Comment


                            • #15
                              Re: De waaghals

                              Prachtige foto

                              Comment

                              Working...
                              X