Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode Heidelibel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rode Heidelibel


  • #2
    Re: Rode Heidelibel

    deze staat er mooi op
    enkel jammer van het harde licht
    maar ik weet dan zijn ze het meest actief en ook het best te fotograferen als ze stil zitten
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Rode Heidelibel

      Bedankt voor jou reactie. Ik ga een nieuwe sessie proberen en rekening houden met je terechte opmerkingen.

      Comment


      • #4
        Re: Rode Heidelibel

        idd wat spijtig van het harde licht maar toch een mooie pose ook nogal veel ruis in de BG waarschijnlijk wat teveel opgelicht

        Comment


        • #5
          Re: Rode Heidelibel

          Het licht effe in 't midden laten, zeker geslaagde plaat hoor

          Comment


          • #6
            Re: Rode Heidelibel

            De zwarte achtergrond doet de libel zeer goed uitkomen.
            Je kan de hooglichten zeker nog verminderen, maar draai in dat geval bij de opname de belichtingscompensatie minstens een stop naar beneden.

            (aan de gele vlekken op het borststuk te zien is het een bruinrode)
            Last edited by palombian; 18 september 2016, 20:03. Reden: vlechten ? ben zeker dat ik vlekken heb getypt, zit hier een spellchecker op ?

            Comment


            • #7
              Re: Rode Heidelibel

              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
              De zwarte achtergrond doet de libel zeer goed uitkomen.
              Je kan de hooglichten zeker nog verminderen, maar draai in dat geval bij de opname de belichtingscompensatie minstens een stop naar beneden.

              (aan de gele vlechten op het borststuk te zien is het een bruinrode)
              Bedankt alvast, ik heb ondertussen de tips ter harte genomen en mijn model nog eens opgezocht en beleefd gevraagd of ik nog eens een shoot mocht doen :-) Hij heeft toegezegd.
              Ik ga straks dus mijn hopelijk beter versie posten :-)
              Bedankt alvast.

              Comment

              Working...
              X