Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urbex TV

    Ik heb het natuurlijk over Exitus op Canvas.
    Betekent dit dat urbex nu klaar is voor het grote publiek ?
    Zal dit de belangstelling doen toenemen ?
    De urbexers hier op het forum zullen er zeker wel een mening over hebben.

  • #2
    Re: urbex TV

    Ik volg het ook op Canvas.
    Is best wel leuk om te zien.

    Canvas speelt ook in een niche van kunst en cultuur doch denk ik niet dat we direct groot publiek moeten verwachten die er nu op gaat springen.
    Zelf ben ik geen urbexer maar door het zien van het programma heb ik er wel iets meer interesse voor gekregen.
    Dat wil nog niet zeggen dat ik zover wil gaan dat ik het ook wil beoefenen.

    Ik was wel geschrokken om te horen dat er zoveel leeg staat van oude kastelen in de buurlanden.

    Comment


    • #3
      Re: urbex TV

      Een kasteel bewonen is vrijwel onbetaalbaar, zelfs voor rijke mensen.
      Iedere keer dat er wat onderhoud nodig is, zit je met rekeningen van 25-100.000€.
      Ze liggen op een groot domein wat nog eens betekent dat je een fulltime tuinman in dienst moet hebben...

      De meeste kastelen zijn daarom Hotels of feestzalen geworden.

      In Schotland is er een regeling dat je subsidies kan krijgen als eigenaar, maar dan moet je het ook openstellen voor (betalende) bezoekers.
      Op die manier proberen ze hun patrimonium in ere te houden.

      Comment


      • #4
        Re: urbex TV

        Fijn kanaal op YouTube, heb het ook al een tijdje ontdekt. Heb al verschillende locaties bezocht en heb de smaak wel te pakken.
        Is wel niet zonder de nodige risico's, we zijn al betrapt geweest en moesten betalen om daar weer weg te geraken.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment

        Working...
        X